// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

لپ تاپ های هیبریدی و بدون فن ایسر معرفی شدند

کمپانی ایسر در رویداد Next@Acer لپ‌تاپ‌های هیبریدی Switch 3 و Switch 5 را معرفی کرد.

کمپانی Acer در مراسم روز پنجشنبه موسوم به Next@Acer که در شهر نیویورک برگزار شد، محصولات متعددی را معرفی کرد که آخرین آن‌ها دو لپ‌تاپ هیبریدی و بدون فن به نام‌های سوئیچ ۳ و سوئیچ ۵ بود. این لپ‌تاپ‌ها به سادگی به تبلت تبدیل می‌شوند و دلیل نامگذاری آن‌ها نیز همین مساله است. در این لپ‌تاپ، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع ایسر به کار گرفته شده است که فن نداشته و کاملا بی‌صدا بوده و پیوسته دما را کنترل می‌کند.

کمپانی ایسر حق امتیاز ثبت‌شده‌ای برای پایه‌ی لپ‌تاپ Switch 5 دارد که با فشار دست به راحتی تغییر زاویه داده و زاویه‌ی دید مناسب را برای صفحه نمایش فول اچ‌دی و لمسی با پنل +IPS فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به حسگر اثر انگشت به همراه Windows Hello و پردازنده‌ی Core i5 یا Core i7 از نسل هفتم اینتل اشاره کرد. سوئیچ ۵ به طور پیش‌فرض به همراه ویندوز 10 ارائه می‌شود و عمر باتری آن نیز ۱۰.۵ ساعت است. این لپ‌تاپ بسیار سبک و جمع و جور است؛ ابعاد آن ۲۹۲x۲۰۱.۸x۱۲ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۱.۲۷ کیلوگرم دارد. سوئیچ ۵ در حالت تبلت تنها ۹.۶ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۰.۹۲ کیلوگرم است.

Acer Liquid

از سوی دیگر Switch 3 در دو نسخه با پردازنده‌ سلرون یا پنتیوم اینتل پیکربندی شده و مجهز به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی ۱۲.۲ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ است که ۱۷۸ درجه زاویه دید با قابلیت لمس ۱۰ نقطه همزمان به کاربر می‌دهد. عمر باتری آن نیز حداکثر ۸ ساعت است. پوشش فلزی بالای Switch 3 به همراه لبه‌ی تراش خورده‌ی آن، نظر داوران مراسم Red Dot Award 2017 را جلب کرد و جایزه‌ی بهترین طراحی محصول را از آن خود کرد.

ابعاد سوئیچ ۳ معادل ۲۹۵x۲۰۱x۱۶.۳ میلی‌متر بوده و هنگامی که کیبورد به آن متصل باشد تنها ۰.۹ کیلوگرم وزن دارد. سوئیچ ۳ در حالت تبلت تنها ۹.۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن معادل ۰.۹ کیلوگرم است. هر دو لپ‌تاپ Switch 5 و Switch 3 با کیبورد مغناطیسی عرضه می‌شوند با این تفاوت که کیبورد Switch 5 نور پس‌زمینه دارد. ضخامت کیبوردها ۵.۸۵ میلی‌متر و ارتفاع کلیدها ۱.۴ میلی‌متر است و یک ترک‌پد بزرگ نیز روی آن تعبیه شده است. این کیبوردها همچنین یک پوشش محافظ دو لایه دارند که در زمان حمل و نقل صدمه‌ای به صفحه نمایش لپ‌تاپ وارد نشود.

قیمت لپ تاپ

Acer Switch 5 از ماه ژوئن (خردادماه) در امریکای شمالی با قیمت پایه ۷۹۹ دلار، در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت ۱۰۹۹ یورو (حدود ۱۱۹۷ دلار) و از ماه جولای (تیرماه) در چین با قیمت ۷۴۹۹ یوان (حدود ۱۰۸۸ دلار) در دسترس خواهد بود. Acer Switch 3 نیز از ماه ژوئن (خردادماه) در امریکای شمالی با قیمت پایه ۳۹۹ دلار، در اروپا، آفریقا و خاورمیانه با قیمت ۴۹۹ یورو (حدود ۵۴۳ دلار) و از ماه جولای (تیرماه) در چین با قیمت ۴۹۹۹ یوآن (حدود ۷۲۵ دلار) در دسترس خواهد بود.

یک داک یواس‌بی Type-C جهت استفاده‌های تجاری نیز برای Switch 5 موجود است که شامل درگاه‌های مورد نیاز مشتریان تجاری می‌شود. این درگاه‌ها شامل دیسپلی‌پورت، HDMI، دو درگاه یواس‌بی ۳.۱ Type-C، سه درگاه یواس‌بی Type-A و همچنین درگاه‌های صدا و میکروفون هستند.

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده