// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بروزرسانی Valtos برای بازی Serious Sam VR منتشر شد

دیوالور دیجیتال با انتشار یک تریلر هیجان‌انگیز، بروزرسانی Valtos را برای بازی واقعیت مجازی Serious Sam VR: The Last Hope منتشر کرد.

کروتیم وی‌آر (Croteam VR) و دیوالور دیجیتال تریلر جدید و هیجان‌انگیزی را برای بروزرسانی Valtos بازی Serious Sam VR: The Last Hope منتشر کرده‌اند. بروزرسانی جدید بازیکنان را به سیاره جدیدی با نام Valtos می‌برد؛ جایی که شاهد رویارویی آن‌ها با انبوهی از بیگانگان خواهیم بود. سیاره نام‌برده شامل چهار منطقه جدید با نام‌های The Swamp ،Ancient Breeze ،The Old Forest و Green Dream می‌شود.

علاوه بر این، ۶ نوع دشمن جدید نیز با نام‌های Kalopsy ،Siren ،Swamp Monster ،Air Trooper ،Technipolyp و Air Sniper Trooper به بازی اضافه شده‌‌اند. بروزرسانی اخیر همچنین یک باس جدید را به نام Swamp Hive‌ به بازی اضافه می‌کند. خوشبختانه سم با وجود سلاح‌های مختلف، از جمله Devastator و یک تیرکمان کشنده، مشکلی برای مقابله با این دشمنان نخواهد داشت.

بروزرسانی Valtos همچنین شامل بهبودهای کوچکی، از جمله بهبود در دقت شمشیر پیش‌فرض بازی و همچنین نوع نشان دادن انرژی سپر، می‌شود.

شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید. بازی Serious Sam VR: The Last Hope اکنون برای اچ تی سی وایو و همچنین آکیولس ریفت به صورت Early Access از طریق خدمات استیم در دسترس است.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده