// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

لپ تاپ گیمینگ ایسر Helios 300 رونمایی شد

کمپانی Acer لپ‌تاپ Helios 300 را به خانواده‌ی محصولات گیمینگ Predator افزود.

در جریان مراسم Next@Acer در شهر نیویورک، ایسر علاوه بر لپ‌ تاپ گیمینگ Triton 700، از Helios 300 نیز رونمایی کرد. این لپ‌تاپ جزو محصولات گیمینگ سری Predator بوده و می‌توانید از بین دو کارت گرافیک با قابلیت اورکلاک شدن یعنی انویدیا GeForce GTX 1060 و GTX 1050Ti و همچنین میان دو پردازنده‌ی اینتل Core i7 7700HQ و Core i5 7300HQ پیکربندی مورد نظر را انتخاب کنید. این لپ‌تاپ همچنین دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR4 (قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت)، یک حافظه SSD با رابط SATA و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک است. قطعات Predator Helios 300 بر خلاف دیگر لپ‌تاپ‌ها به راحتی قابل ارتقا است. اگر نیاز به رم بیشتر یا تعویض درایوها باشد؛ کاربر می‌تواند از طریق درب محفظه‌ی زیرین، بدون جداسازی دیگر قطعات اقدام به ارتقا کند.

Acer Predator Helios 300

لپ‌تاپ ایسر Helios 300 همچنین یک درگاه یواس‌بی ۳.۱ Type-C، یک درگاه یواس‌بی ۳ با قابلیت شارژ دستگاه‌های متصل حتی در زمان خاموش بودن سیستم، دو عدد درگاه یواس‌بی ۲ و یک درگاه HDMI 2.0 جهات اتصال به نمایشگر خارجی دارد. برای اتصالات شبکه نیز یک درگاه اترنت گیگابیتی RJ45 و یک وای‌فای داخلی با استاندارد 802.11ac وجود دارد. از لحاظ صفحه نمایش، Helios 300 در دو نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی و ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و پنل IPS عرضه شده است.

هر دو نسخه‌ی ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی از ماه آگوست (مردادماه) با قیمت ۱۱۹۹ یورو قابل خریداری است. اما در امریکای شمالی از ماه جولای (تیرماه) با قیمت ۱۳۹۹ یورو برای نسخه‌ی ۱۷.۳ اینچی و ۱۲۹۹ برای نسخه‌ی ۱۵.۶ اینچی در دسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده