// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید بسته الحاقی Mandate of Heaven بازی Europa Universalis IV

استودیو Paradox Interacctive تریلری از بسته‌ الحاقی Mandate of Heaven بازی Europa Universalis IV منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interacctive) ویدیویی از بسته Mandate of Heaven بازی استراتژی Europa Universalis IV منتشر کرد.

این بسته قرار است دوره‌های زمانی جدیدی را به این بازی اضافه کند. بر این اساس گفته شده است که این محتوا چهار عصر مختلف را به این بازی اضافه می‌کند که هر کدام شامل ماموریت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی می‌شود. کاربران می‌توانند با انجام و به پایان رساندن ماموریت‌های یاد شده از امتیازات Splendor بهره ببرند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد که با جمع‌آوری امتیازات قابلیت‌های جدیدی را به بازی خود اضافه کنند. همچنین کاربران می‌توانند به «عصر طلایی» (Golden Age) وارد شوند.

DLC جدید همچنین امپراطوری چین را به این بازی اضافه می‌کند که عملکرد آن شباهتی به امپراطوری Holy Roman Empire در اروپا دارد و از مذهب و آیین کنفوسیس بهره می‌برد. همچنین توپخانه (Artillery Barrage) جدیدی نیز به واسطه‌ی این محتوا به بازی اضافه می‌شود که با ارتقا نیرو‌های نطامی می‌تواند در تخریب دیوار‌های قلعه موثر باشد. همینطور سیستم جدید دیپلماتیک (Diplomatic Marco) در این محتوا دیده می‌شود.

بسته الحاقی Mandate of Heaven بازی Europa Universalis IV در تاریخ ۱۷ فروردین ماه (۶ آوریل) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده