نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

احتمال افزوده شدن سلاح میان پرده های Mass Effect: Andromeda به بازی

بایوور گفته است اضافه کردن مسلسل موجود در میان پرده‌های بازی Mass Effect: Andromeda به بازی را در نظر می‌گیرد.

در صورتیکه بازی Mass Effect: Andromeda را تجربه کرده باشید، مسلما متوجه مسلسل پیش فرض رایدر در میان پرده‌ها شده‌اید که در بازی وجود ندارد؛ این سلاح X5 Ghost نام دارد و احتمالا به زودی به بازی نیز اضافه می‌شود.

بازی Mass Effect: Andromeda به دلیل مشکلات فنی، عرضه سختی را تجربه کرد، اما استودیو بایوور (Bioware) قول داده مشکلات بازی را با توجه به بازخوردهای بازیکنان تا حد امکان برطرف کند.

یکی از نکات کم اهمیتی که برخی از بازیکنان به آن اشاره داشتند، دسترسی به مسلسلی است که در میان پرده‌های بازی وجود دارد، اما در خود بازی دسترسی به آن امکان پذیر نیست. (این سلاح در تصویر خبر در دستان رایدر است)

ایان فریزر، طراح ارشد بازی Mass Effect: Andromeda، در جدیدترین اخبار بازی، در پاسخ به این بازیکنان گفته است:

این سلاح X5 Ghost نام دارد و یک ایده اولیه بود که در بازی نگه داشته شد، اما به عنوان یک سلاح واقعی در بازی وجود ندارد. با این وجود، به نظر می‌رسد برخی بازیکنان مشتاق به استفاده از آن هستند، بنابراین احتمال افزوده شدن آن به بازی را بررسی می‌کنیم.

بازی آندرومدا برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بازی واکنش خوب، اما ناامیدکننده منتقدان را بیشتر به دلایل فنی و به خصوص مشکلات انیمشن‌های حرکتی و چهره شخصیت‌ها به دنبال داشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده