نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

رونمایی از قهرمان جدید بازی Paragon به نام Morigesh

شرکت اپیک گیمز از قهرمان جدید بازی Paragon رونمایی کرد.

شرکت اپیک گیمز یک قهرمان جدید برای بازی Paragon معرفی کرد. براساس اخبار بازی منتشر شده، این قهرمان Morigesh نام دارد که فردا برای این بازی سوم شخص و MOBA در دسترس می‌گیرد. موریگش یک قهرمان در کلاس Ranged Caster است که شبیه به قهرمانان Growth و Corruption طراحی شده است. این قهرمان مانند دیگر قهرمانان بازی Paragon به صورت رایگان قابل دانلود است.

طبق سخنان پیشین شرکت اپیک گیمز، این شرکت هر سه هفته یکبار یک قهرمان جدید را به بازی Paragon اضافه می‌کند. بسیاری از بازیکنان از تعداد کم قهرمانان کلاس Ranged در این بازی گلایه داشتند، اما اخیرا شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند که تعداد بیشتری از قهرمانان این کلاس را به بازی اضافه کنند. این اتفاق نشان می‌دهد که اپیک گیمز اهمیت بسیار زیادی به بازخورد بازیکنان می‌دهد و تلاش می‌کند در اسرع وقت به بازخورد آنها پاسخ بدهد.

شما می‌توانید تعدادی از توانایی‌های قهرمان موریگش را در پایین مشاهده کنید:

قابلیت Mark (دکمه RMB/R1):

موریگش با مارک کردن هدف خود، دشمن را به یک قهرمان خودی تبدیل می‌کند و تا زمانی که قهرمان کشته نشود، او به صورت یک یار کمکی به سمت دشمن حمله می‌کند.

قابلیت Hive (دکمه مربع/Q):

Hive یک اسلحه است که موریگش با شلیک آن علاوه بر صدمه زدن به دشمن، سرعت دشمن را برای حمله کم می‌کند.

قابلیت Swarm (دکمه دایره/E):

موریگش با استفاده از Swarm می‌تواند خود را از جایی به جای دیگر منتقل و از پشت به دشمنان حمله کند یا برای بازیابی سلامت خود از این قابلیت کمک بگیرد.

قابلیت Curse (دکمه مثلث/R):

این قابلیت می‌تواند به دشمنانی که مارک شده‌اند آسیبی کشنده وارد کند.

بازی Paragon یک بازی رایگان است که هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در مرحله بتای عمومی در دسترس قرار دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده