// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بازی بعدی پیتر مولینیو بسیار متفاوت خواهد بود

در جریان جدیدترین مصاحبه پیتر مولینیو، وی اعلام کرده که بازی آینده او بسیار متفاوت‌ خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پیتر مولینیو اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده است و در جریان آن در مورد بازی‌ آینده خود سخن گفته است. وی در این مصاحبه اعلام کرده است که این اثر، با ساخته‌های قبلی‌اش تفاوت بسیاری دارد.

همچنین در ادامه پیتر مولینیو اعلام کرده است که این بازی را به شخصه کد نویسی کرده و نام آن را Legacy گذشته است. وی در این باره می‌گوید:

من بر روی بازی با نام Legacy کار کردم. همچنین همانند بازی Populous، ایده‌ای که در ذهن داشتم پیاده‌سازی کردم تا نتیجه آن را مشاهده کنم. من امروز صبح در هتل قرار داشتم و هنگام خوردن صبحانه، شروع به کد نویسی بازی Legacy کردم و یک ساعت بعد، در حال بازی کردن با ایده‌های خود بودم.

همچنین مولینیو در ادامه اعلام کرد که فعلا صحبت در مورد این بازی و منتشر کردن اطلاعات بیشتر از بازی Legacy یک اشتباه است. وی در این باره می‌گوید:

تنها موردی که می‌توانم در مورد این بازی بگویم، این است که بازی Legacy نسبت به سایر بازی‌هایی که ساخته‌ام متفاوت‌تر است. یکی از مواردی که به آن افتخار می‌کنم، این است که در ژانرهای متفاوت، بازی‌های متفاوتی را توسعه داده‌ام. در حال حاضر واقعا سخت است که بگویم بازی Legacy دارای چه ژانری است.

در ادامه این مصاحبه از وی پرسیده شد که آیا بازی Legacy برای پلتفرم‌های موبایل در نظر گرفته شده است یا خیر.  مولینیو اعلام کرد که نسخه ابتدایی این بازی بر روی رایانه‌های شخصی اجرا شده است. پیتر مولینیو در این مورد می‌گوید:

فعلا بهتر است در مورد پلتفرم صحبت نکنیم و بگذاریم نامشخص باقی بماند. اولین موردی که مهم است، راحتی کاربر و کنترلر بازی است که در این مورد من با ماوس شروع کردم زیرا برای من راحت‌تر است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده