// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

وقایع داستانی God of War جدید پیش از پیدایش وایکینگ ها رخ خواهد داد

کارگردان بازی جدید God of War، در طی صحبت‌های اخیر خود جزئیات بسیار مختصری را از داستان این اثر منتشر کرده است.

به راحتی می‌توان نسخه جدید بازی God of War را جزو شگفتی‌های رویداد E3 2016 خطاب کرد. برای اولین‌بار سونی در جریان کنفرانس خبری خود تریلر نسبتا بلندی را از گیم‌پلی این اثر منتشر کرد که در طول آن توانستیم نگاهی به ظاهر جدید شخصیت محبوب کریتوس و فرزندش، آترئوس بیاندازیم. متاسفانه از زمان معرفی نسخه تازه این مجموعه تاکنون استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) و سونی در سکوت کامل خبری قرار داشته‌اند و از ارائه هرگونه جزئیات داستانی تا حد ممکن خودداری کرده‌اند.

با این حال، کوری بارلوگ که پیش از این وظیفه طراحی، نویسندگی و کارگردانی بازی God of War II را بر عهده داشته و در نسخه جدید نیز در نقش کارگردان و نویسنده قرار دارد، تنها منجی طرفداران مشتاق این مجموعه بوده است. او که پیش از این نام پسر کریتوس را در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرده بود باری دیگر به پای صحبت با طرفداران نشسته و در این بین، اطلاعاتی بسیار جزئی را از داستان بازی افشا کرده است. بارلوگ به شکل کاملا واضحی در جواب به یکی از افراد گفته است که داستان بازی God of War پیش از حضور اولین نسل از وایکینگ‌ها روی زمین، رخ خواهد داد و در طول روایت کلی داستان این اثر، خبری از آن‌ها نخواهد بود.

  کوری بارلوگ با تاکید فراوان در این خصوص گفته است:

داستان نوشته شده برای بازی، پیش از دوره وایکینگ‌ها جریان دارد. بنابراین متاسفم؛ آن‌ها جایگاهی در این اثر نخواهند داشت.

 بنابراین اگر انتظار داشتید که وایکینگ‌ها را در بازی مشاهده کنید متاسفانه این خبری بدی برای شما خواهد بود. با این حال با توجه به صحبت‌های سازندگان، داستان کلی بازی در فضای افسانه‌های شمال و منطقه اسکاندیناوی جریان خواهد داشت.

اگر بخت با طرفداران یار باشد می‌توان انتظار داشت که بازی God of War در پاییز امسال به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. در غیر این صورت احتمالا روند انتشار این اثر به نیمه نخست سال ۲۰۱۸ موکول خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، گروه Man at Arms نمونه واقعی تبر کریتوس در نسخه جدید بازی خدای جنگ را ساخته است. همچنین به نظر می‌‎رسد که مراحل ساخت این اثر به خوبی در حال سپری شدن است؛ چرا که سازندگان اعلام کرده‌اند که روند ضبط حرکات این بازی تقریبا به پایان رسیده است. از سویی کوری بارلوگ طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که این بازی در موارد بسیاری از The Last of Us الهام گرفته تا یک بازی عمیق باشد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده