// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بایواستار کارت های گرافیک سری RX 500 را عرضه کرد

کمپانی بایواستار از کارت‌های گرافیک RX 570 ،RX 580 و RX 550 رونمایی کرد.

اکنون برای کسانی که قصد خرید کارت‌های گرافیک جدید ای ام دی یعنی RX 570 ،RX 580 و RX 550 را داشتند، گزینه‌های بیشتری اضافه شده است. بنا به اخبار سخت‌افزار، این‌بار کمپانی Biostar که بیشتر با مادربوردهایش شناخته می‌شود، به سراغ کارت‌های گرافیک جدید با معماری پولاریس رفته تا آن‌ها را نیز به محصولات گیمینگ خود اضافه کند.

Biostar RX580

کارت گرافیک RX 580 طبق طراحی مرجع دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی و فرکانس موثر ۸۰۰۰ مگاهرتز و همچنین فرکانس پایه ۱۲۵۶ مگاهرتز است که در حالت بوست به ۱۳۴۰ مگاهرتز می‌رسد. کارت گرافیک RX 570 نیز مانند نسخه‌ی مرجع ۷۰۰۰ مگاهرتز فرکانس حافظه‌ی موثر دارد که فرکانس پایه‌ی آن ۱۱۶۸ مگاهرتز است و در حالت بوست به ۱۲۴۴ مگاهرتز خواهد رسید. هر دو مدل مانند مرجع از یک فن برای کاهش دمای کارت گرافیک استفاده می‌کنند که هوا را از پشت کارت به بیرون می‌راند.

بایواستار غیر از مدل‌های RX 580 و RX 570، یک کارت گرافیک سفارشی RX 570 با معماری Polaris 20 XL نیز طراحی کرده است که ۴ گیگابایت حافظه داشته و Biostar Radeon RX 570 Avenger نام دارد. این کارت به جای فن تکی از دو فن ۹۰ میلی‌متری استفاده می‌کند که روی یک پوشش اختصاصی قرار گرفته است و با کمک دو لوله‌ی حرارتی گرما را از تمام جهات خارج می‌کند. این کارت بسیار بی‌سروصداتر از کارت مرجع است و به دو اسلات فضا جهت نصب نیاز دارد. به غیر از سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی، این کارت نیز در همان فرکانس کارت مرجع، یعنی ۱۱۶۸ مگاهرتز پایه و ۱۲۴۴ مگاهرتز در حالت بوست، فعالیت می‌کند.

Biostar RX570 Avenger

بایو استار برای علاقه‌مندان به ورود به دنیای بازی‌های رایانه‌ای نیز کارت گرافیک RX 550 با سیستم خنک‌کنندگی اختصاصی طراحی کرده‌است. این کارت مجهز به یک فن تکی ۹۰ میلی‌متری در وسط کارت است که هوا را از جلو و پشت کارت به بیرون می‌راند. این کارت گرافیک ابعاد بسیار کمی دارد که برای اغلب کیس‌های کوچک مناسب است. Biostar Radeon RX 550 در دو مدل ۲ و ۴ گیگابایتی موجود است که پهنای باند حافظه‌ی آن ۷ گیگابیت بر ثانیه بوده و مانند مدل مرجع در ۱۱۸۳ مگاهرتز فعالیت می‌کند. RX 550 بر خلاف RX 580 و RX 570 نیازی به اتصال مستقیم به منبع تغذیه ندارد و فقط از درگاه PCIe استفاده می‌کند.

Biostar RX550


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده