// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Masters of the Universe در سال 2019 اکران خواهد شد

با تغییرات اکران فیلم‌های سونی پیکچرز، زمان عرضه فیلم‌های Angry Birds 2 و Masters of the Universe مشخص شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ به تازگی کمپانی سونی پیکچرز، اقدام به بروزرسانی جدول عرضه محصولات خود کرده است که در این زمینه، تاریخ اکران دو فیلم مهم این کمپانی مشخص شد. براساس این زمان‌بندی، دنباله انیمیشن «پرندگان خشمگین» با نام Angry Birds 2 در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۹۸) و فیلم Masters of the Universe به کارگردانی McG (جوزف مک‌گینتی) در ۱۸ دسامبر همان سال (۲۷ آذر ۹۸) روی پرده‌ سینماها خواهد رفت. پس از این بروزرسانی، در زمان عرضه انیمیشن همچنان بدون نام «اسپایدر من» نیز تغییری جزئی صورت گرفت و اکران آن یک هفته جلوتر از تاریخ اعلام شده قبلی، در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۹۸) خواهد بود.

فیلم Masters of the Universe در رابطه با شخصیتی به نام Prince Adam است که توانایی تبدیل شدن به یک مبارز به نام He-Man را دارد. آدام به عنوان هه-مان، تبدیل به آخرین امید سرزمینی جادویی به نام Eternia خواهد شد؛ سرزمینی که به خاطر تکنولوژی و موجود شروری به نام Skeletor به تباهی کشیده شده است.

McG، کارگردان این فیلم نیز اخیرا طی مصاحبه‌ای، از برنامه‌هایش برای دنیای شگفت‌انگیز هه-مان صحبت کرده بود.

شخصیت‌های Masters of the Universe اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ و به عنوان عروسک‌های تولیدی شرکت Mattel عرضه شدند و پس از آن، چندین مجموعه انیمیشنی (از جمله کارتونی به عنوان سری فرعی، با محوریت شخصیت زن و تحت عنوان She-Ra: Princess of Power) همراه با یک فیلم اصلی (اکران سال ۱۹۸۷) نیز از این سری عرضه شدند. فیلم سال ۱۹۸۷، توسط «گری گادارد» کارگردانی شد که ستارگانی نظیر «دلف لاندگرن» در نقش «هه-مان»، «فرانک لانگلا» درنقش «اسکلتور» به عنوان یکی از اولین نقش‌های بزرگش و «کورتنی کاکس» جوان نیز نقش «جولی وینستون» را در این فیلم بازی کردند؛ شخصیت نوجوانی که منحصرا برای این فیلم خلق شده بود. به گفته McG:

تصور می‌کنم ما در مرتبه اول و مهم‌تر، این کار را به افتخار طرفداران انجام می‌دهیم. ما همچنین لازم است به بازتاب کار باورنکردنی کوین فیگ، آنچه که در مارول انجام می‌دهد و برقراری تعادلی قدرتمند در سرگرمی نیز توجه کنیم. این هم قابل باور و هم عاطفی، اکشن، و روایتگر داستان سفر یک قهرمان است. این درباره پیدایش «هه-مان» و تبدیل شدن به «هه-مان» است. ما در این رابطه قصد داریم روی همه ظرفیت‌ها توجه به خرج دهیم و تا زمانی که کار به درستی صورت گیرد توقف نخواهیم کرد.

فیلم Masters of the Universe در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ۹۸) اکران خواهد شد که تنها دو روز پیش از نمایش دو فیلم Wicked، محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز و همچنین یک «فیلم بدون عنوان» در ژانر تخیلی و محصول والت دیزنی پیکچرز خواهد بود. در این میان، انیمیشن Angry Birds 2 اولین فیلم اعلام شده‌ای بود که برای اکران در همین تاریخ زمان‌بندی شده بود. همچنین جلو افتادن تاریخ اکران انیمیشن اسپایدر-من، به ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۹۸) نیز به معنی قرار گرفتن این فیلم در کنار فیلم Mortal Engines خواهد بود.

دوست دارید هنرنمایی کدام ستارگان دنیای سینما را در فیلم Masters of the Universe ببینید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده