نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

سریال Into the Badlands برای فصل سوم تمدید شد

شبکه AMC از تمدید سریال Into the Badlands برای فصل سوم خبر داد و اعلام کرد که تعداد قسمت‌های این فصل افزایش خواهد یافت.

شبکه AMC رسما سریال ورود به سرزمین‌های بد (Into the Badlands) را برای فصل سوم تمدید کرد. این شبکه همچنین اعلام کرد که تعداد قسمت‌های این سریال در فصل سوم افزایش خواهد یافت. فصل سوم سریال Into the Badlands قرار است در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ از این شبکه به روی آنتن بروند. فصل اول این سریال در ۶ قسمت و فصل دوم آن در ۱۰ قسمت تولید شده‌اند. در حال حاضر پخش فصل دوم سریال Into the Badlands از شبکه AMC ادامه دارد. چارلی کولیر، رئیس شبکه AMC در بیانیه منتشر شده این شبکه، گفت:

سریال Into the Badlands، مانند هیچ سریال دیگری نیست و کیفیت بالای آن باعث شده است که میلیون‌ها طرفدار و بیننده پرشور و بسیار خاص را به خود جذب کند و زمان خود را به تماشای این سریال اختصاص بدهند. از آلفرد گوک و مایلز میلر، تهیه کننده و سازنده سریال، به همراه بازیگران فوق العاده این سریال از جمله دانیل وو و همچنین تیم هنرهای رزمی سریال که توسط استاد بی‌همتایی به نام استاد دی دی رهبری می‌شود، به همراه استفان فونگ و اندی چنگ که کارگردانی صحنه‌های مبارزه سریال را بر عهده دارند و تمام کسانی که در ساخت این سریال بسیار هیجان انگیز و فوق العاده برای طرفداران مشارکت داشته‌اند، تشکر می‌کنم. 

طبق گفته AMC، سریال Into the Badlands در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترن سریال‌های تلویزیونی در حال پخش است. طبق آمار منتشر شده، به طور میانگین ۳.۶ میلیون بیننده هر قسمت فصل دوم این سریال را تماشا می‌کنند. هرچند که آمار بینندگان این سریال با افت شدیدی نیز مواجه بوده است. دانیل وو، اورلا برادی، سارا بولگر و آرامیس نایت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Into the Badlands حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده