نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

ساخت دنباله فیلم Unbreakable و Split تایید شد

ام. نایت شیامالان ساخت دنباله فیلم Unbreakable و Split با نام Glass را رسما تایید و اعلام کرد.

ام. نایت شیامالان، کارگردان برجسته سینما، در حال ساخت و ایجاد دنیای سینمایی خود است. او به تازگی ساخت دنباله فیلم ابرقهرمانی Unbreakable محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم بسیار موفق شکاف (Split) که اوایل سال ۲۰۱۷ به روی پرده رفت، رسما تایید و اعلام کرده است. همچنین کمپانی یونیورسال تاریخ اکران این فیلم را نیز مشخص و اعلام کرد. طبق خبرهای منتشر شده، نام دنباله این دو فیلم شیشه (Glass) نام دارد که در این فیلم یک ارتباط بین دو فیلم Unbreakable و Split ایجاد خواهد شد. در واقع پس از پایان فیلم Split مشخص شد که اتفاقات این دو فیلم در یک دنیای سینمایی جریان دارد. شیامالان با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود این خبر را تایید کرد و گفت:

کار نوشتن فیلمنامه فیلم جدیدم به پایان رسیده است. ۱۷ سال است که منتظر ساخت این فیلم بوده‌ام، اما سرانجام می‌توانم به یکی از سوال‌های شماها پاسخ بدهم. آیا شما آماده ساخت دنباله فیلم Unbreakable یا فیلم دیگری هستید؟ فیلم جدید من دنباله فیلم Unbreakable و Split خواهد بود. من همیشه این رویا را داشتم که این دو فیلم در فیلم سومی با یکدیگر برخورد داشته باشند.

Unbreakable

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون، دو بازیگر اصلی فیلم Unbreakable، برای نقش آفرینی دوباره در دنباله آن باز خواهند گشت. جیمز مک‌ آووی برای بازی در نقش چند هویتی کوین وندل، به همراه آنیا تیلور جوی برای بازی در نقش کیسی کوک، در فیلم Glass حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. شیامالان بار دیگر با جیسون بلوم و کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز برای ساخت این فیلم همکاری خواهد کرد و وظیفه انتشار و بازاریابی این فیلم نیز بر عهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.

شیامالان اولین بار در ماه بهمن سال گذشته به ساخت دنباله فیلم Split اشاره و اعلام کرد که در حال کار روی فیلمنامه این فیلم است. بودجه ساخت فیلم Split تنها ۹ میلیون دلار بوده، اما موفق شده است ۲۷۴.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Unbreakable نیز با بودجه‌ای معادل ۷۵ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی والت دیزنی منتشر شد. این فیلم موفق شد ۲۴۸.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده