نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

تریلر جدید انیمیشن Cars 3 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی و پیکسار چهارمین و آخرین تریلر انیمیشن مورد انتظار Cars 3 را منتشر کردند.

با احتساب دو انیمیشن فرعی هواپیماها (Planes)، تاکنون مجموعه ماشین‌ها (Cars) بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. حال انیمیشن ماشین‌ها ۳ (Cars 3) که جدیدترین انیمیشن این مجموعه است، قرار است تابستان امسال به روی پرده برود. حال دیزنی و پیکسار چهارمین و جدیدترین تریلر این انیمیشن را منتشر کرده‌اند. تمرکز این تریلر مانند تریلرهای قبلی روی لایتنینگ مک کوئین است و نشان می‌دهد که او پس از تصادف دلخراشی که داشته است، تلاش می‌کند تا برای آخرین بار آماده مسابقه با نسل جدید ماشین‌های مسابقه‌ای شود. او می‌خواهد در آخرین مسابقه خود جکسون استورم را شکست بدهد و برای رسیدن به این هدف یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز به او کمک خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

| |

در این تریلر شاهد شخصیت‌های جدید انیمیشن Cars 3 به همراه بازگشت شخصیت‌های قدیمی دو انیمیشن گذشته مثل ماتر، هستیم. پیش از این، در اوایل ماه اسفند گذشته، پیکسار و دیزنی سومین تریلر این انیمیشن را منتشر کرده بودند. کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. در خبری دیگر، دیزنی انیمیشن جدید و بدون عنوانی از استودیو پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰)، به جدول اکران فیلم‌های آینده خود اضافه کرده است.

اوون ویلسون برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین، آرمی همر برای صداپیشگی جکسون استورم، کریستلا الونزو برای صداپیشگی کروز رامیرز، لری د کیبل گای برای صداپیشگی ماتر، بانی هانت برای صداپیشگی سالی کاررا، چیچ مارین برای صداپیشگی ریمون، پال دولی برای صداپیشگی گروهبان و مایکل والیس برای صداپیشگی کلانتر، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Cars 3 حضور دارند.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده