نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars

C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars، بازی جدید سازنده Cut The Rope، یکی از اعتیادآور‌ترین بازی‌های موبایل چند وقت اخیر است.

استودیو زپتولب خالق بازی بسیار جالب Cut the Rope است که جزو یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل به حساب می‌آید و هنوز هم روی گوشی خیلی از گیمر‌ها نصب است و افراد زیادی کماکان آن را بازی می‌کنند. این استودیو خلاق اخیرا بازی جدید خود را با نام C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars برای اندروید و iOS منتشر کرده است که این اثر هم به یک بازی اعتیادآور تبدیل شده است. در ادامه با زومجی و معرفی بازی اندروید و آیفون C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars همراه باشید.

بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars تقریبا هیچ شباهتی به ساخته پیشین زپتولب ندارد. این بازی ترکیبی از گربه‌ها، ساخت و ساز و مبارزه با ماشین‌ها است که در نگاه اول ارتباط چندانی بین این‌ها دیده نمی‌شود. اما سازندگان به خوبی آن‌ها را برای ساخت یک بازی موبایل سرگرم‌کننده به هم ربط داده‌اند. شخصیت اصلی بازی یک گربه است که در ابتدای بازی برای تولدش یک ماشین مبارزه‌ای از عمویش هدیه می‌گیرد. پس از آن وظیفه شما است که با تجهیز این ماشین، به نبرد با دیگر گربه‌ها و ماشین‌هایشان بروید. البته در حین نبرد‌ها، دیگر کنترلی روی ماشین‌تان نخواهید داشت و فقط نوع طراحی ماشین یا قدرت آن است که برنده را تعیین می‌کند.

بازی موبایل Cats

بازی تقریبا هیچ شباهتی به ساخته پیشین زپتولب ندارد. این بازی ترکیبی از گربه‌ها، ساخت و ساز و مبارزه با ماشین‌ها است که در نگاه اول ارتباط چندانی بین این‌ها دیده نمی‌شود

در بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars شاهد دو حالت بازی هستیم؛ اولی قسمت Quick Fight یا همان نبرد سریع و دیگری هم بخش Championship. در حالت اول شما یک نبرد سریع را با گیمری دیگر تجربه خواهید کرد و پس از سه بار برنده شدن، یک جعبه دریافت می‌کنید. از طریق این جعبه‌ها می‌توان به قطعات جدید و همچنین مواردی مثل پول دسترسی داشت. تا جایی که در بازی پیشرفت کرده‌ام، دو نوع جعبه پس از پیروز شدن در رقابت‌ها به من داده شده است که اولی جعبه‌های معمولی و چوبی است و دومی هم جعبه‌های فلزی بزرگ که آیتم‌های باارزش‌تری را شامل می‌شوند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پس از دریافت جعبه، نمی‌توانید بلافاصله آن را استفاده کنید و جعبه‌های معمولی ۲ ساعت و جعبه‌های فلزی ۶ زمان برای باز شدن احتیاج دارند. اما حالت دوم بازی جذابیت بیش‌تری در مقایسه با حالت اول دارد. در این بخش در مجموع شاهد ۲۴ مرحله هستیم که شما کار را از مرحله اول آغاز خواهید کرد. در هر مرحله با یک سری گیمر دیگر همگروه می‌شوید و دو راه برای صعود به مرحله بعد پیش رویتان قرار دارد؛ اولی شکست دادن تعداد خاصی از گیمر‌ها و دومی حضور در رتبه‌های بالای جدول هنگام اتمام مدت زمان هر دور. با هر بار صعود به مرحله‌های بالاتر، یک سری جوایز خاص و بسیار با ارزش نیز دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن‌ها سطح خودرو‌تان را تا حد زیادی بالا ببرید.

بازی موبایل Cats

در بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars شاهد دو حالت بازی هستیم؛ اولی قسمت Quick Fight یا همان نبرد سریع و دیگری هم بخش Championship

اما مهم‌ترین بخش بازی قطعا قسمت شخصی‌سازی خودرو است. شاید در ابتدا به قطعه‌‌های زیادی دسترسی نداشته باشید، اما به مرور تعداد آیتم‌های در دسترس افزایش پیدا می‌کند و گاراژی مملو از قطعه خواهید داشت. در بازی می‌توانید شکل بدنه اصلی ماشین را عوض کنید، سلاح‌های مختلفی از اره برقی گرفته تا راکت‌انداز روی آن قرار دهید یا حتی یک سپر در جلوی آن قرار دهید تا ماشین رقیب پس از برخورد به آن چند متری به عقب پرتاب شود. در کل شاهد تنوع بسیار بالایی از آیتم‌ها هستیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ماشین را شخصی‌سازی کنید. البته به این نکته دقت کنید که قطعات را فقط روی قسمت‌های مشخص‌شده از بدنه ماشین می‌توان نصب کرد و امکان نصب آزادانه آن‌ها در نقاط دلخواه وجود ندارد.

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، در مبارزه‌ها دیگر شما نقشی در کنترل ماشین ندارید و قدرت دفاعی و هجومی ماشین‌تان نقش اصلی را تعیین می‌کند. اما علی‌رغم نقش داشتن قدرت، همه چیز فقط به یک سری عدد و ارقام مربوط نیست. بلکه نوع طراحی و شکل ظاهری ماشین هم تاثیر زیادی در مبارزه‌ها ایفا می‌کند. برای مثال ممکن است ماشینی سپر داشته باشید و پس از برخورد با ماشین دیگر آن را به عقب پرتاب کردن و چپ کند. در نتیجه اسلحه‌های ماشین رقیب هرچقدر هم قوی باشند، دیگری تاثیری نخواهند داشت. پس می‌توان گفت که مبارزه‌های بازی تقریبا فیزیکی محور هم هستند و این یکی از ویژگی‌های جالب C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars است. بازی از گرافیک و جلوه‌های بصری نسبتا خوبی بهره می‌برد و مخصوصا ظاهر گربه‌ها به شکل بامزه‌ای طراحی شده است. اما مثلا اگر تنوع محیط‌های مبارزه بازی بیش‌تر بود قطعا ظاهر بازی از آن یکنواختی خارج می‌شد.

بازی موبایل Cats

C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars یک بازی رایگان است که از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. بازی در کل به شکلی طراحی نشده که با پرداخت پول بتوان در آن برنده شد ولی خب در صورتی که گیمری با پرداخت پول الماس بیش‌تری داشته باشد، می‌تواند سریع‌تر جعبه‌ها را باز کرده و در نتیجه زودتر پیشرفت کند. ولی همه این موارد با بازی کردن هم قابل دسترسی هستند و فقط به کمی صبر بیش‌تر نیاز دارند. همچنین سازندگان این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوانید با تماشای ویدیوهایی، مدت زمان باز شدن جعبه‌ها را نیم ساعت کاهش داد و این کار را می‌توان چندین بار پشت سر هم برای دفعات محدودی در روز انجام داد.

در مجموع اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و اعتیادآور موبایل هستید، دانلود بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars قطعا پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده