// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بتای عمومی بازی Games of Glory در پلی استیشن 4 و پی سی آغاز شد

بتای عمومی بازی Games of Glory به صورت Cross-play برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی آغاز شد.

به‌دنبال آلفا و بتای محدود بازی Games of Glory، اکنون استودیوی Lightbulb Crew نسخه بتای عمومی این بازی MOBA را برای پلی‌استیشن 4 و رایانه های شخصی در دسترس قرار داده است. بازی Games of Glory در حقیقت ترکیبی از دو سبک تیراندازی و MOBA است که بازیکنان را در نبردی با دوربین ایزومتریک به مصاف یکدیگر می‌برد. این بازی دارای ویژگی بازی بین-پلتفرمی یا Cross-play است که به بازیکنان هر دو پلتفرم اجازه‌ رویارویی با یکدیگر را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به هدف‌گیری آزاد بازیکنان اشاره کرد که به آن‌ها اجازه هیچگونه هدف‌گیری خودکار را نمی‌دهد.

هنوز جزئیاتی از زمان اتمام بتای عمومی بازی اعلام نشده است. Games of Glory در زمان عرضه رسمی، رایگان (Free-to-play) خواهد بود. استودیوی Lightbulb Crew اعلام کرده است که بازی از خرید‌‌های درون برنامه‌ای برای آزادسازی شخصیت‌ها و آیتم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و بازیکنان قادر به خریداری این شخصیت‌ها از میان پنج کلاس مختلف هستند. شما می‌توانید تصویر برخی از این کاراکترها را در پایین تماشا کنید.

بتای عمومی اکنون در دسترس قرار دارد و می‌توانید با مراجعه به استیم یا فروشگاه پلی‌استیشن اقدام به دانلود فایل Games of Glory کنید.

| |

 بازی Games of Glory

 بازی Games of Glory

 بازی Games of Glory


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده