// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۶

تاریخ انتشار و شخصیت های جدید بازی Marvel Vs. Capcom: Infinite اعلام شد

کپکام با انتشار تریلری شخصیت‌های جدید بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را معرفی و تاریخ عرضه آن را اعلام کرد.

در خلال مراسم PlayStation Experience سال گذشته، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite به عنوان ششمین بازی اصلی سری Marvel vs. Capcom معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه انتشار تریلری از سوی کمپانی کپکام، تاریخ انتشار این بازی اعلام و شخصیت‌های جدید آن معرفی شدند.

شخصیت‌های تازه معرفی شده بازی Marvel vs. Capcom: Infinite عبارتند از هالک، ثور، هاکای، راکت راکون، چون لی، استرایدر هیریو و کریس رد‌فیلد. این شخصیت‌ها در کنار کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، آیرون من، مگان من ایکس، موریگان اینسلند و ریو به مقابله با اولتران، شخصیت منفی کمپانی Marvel که در بازی مذکور قابل بازی خواهد بود، می‌پردازند. در تازه‌ترین تریلر این بازی مشخص می‌شود که اولتران با شخصیت سیگما از مجموعه Mega Man X متحد شده و با هدف پخش ویروسی که امکان کنترل دنیای‌های مارول و کپکام را برای آن‌ها فرا‌هم می‌کند، این دو دنیا را گرد هم آورده‌اند. تریلر مذکور را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

تصاویری از شخصیت‌های جدید بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در زیر قابل مشاهده است:

Marvel vs. Capcom: Infinite

Marvel vs. Capcom: Infinite

کمپانی Capcom در بیانیه‌ای در رابطه با این بازی چنین اعلام کرده است:

برای اولین بار در مجموعه Marvel vs. Capcom، دنیا‌های مارول و کپکام در یک بخش داستانی خیره‌کننده و تماما سینمایی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. قهرمانان و شخصیت‌های منفی این دنیای ادغام شده، برای نبرد با تهدید جدیدی به اسم اولتران سیگما با یکدیگر متحد می‌شوند.

این شخصیت منفی که تر‌کیبی از دشمنان رباتیک دو دنیای مارول و کپکام به نام اولتران و سیگما است، قصد دارد تمام جانداران را به ویروسی سایبرنتیک آلوده کند. حال، بزرگ‌ترین اتحاد جنگجویان تاریخ باید برای نجات دادن دنیای تازه شکل گرفته‌اش با اولتران سیگما بجنگد.

علاوه بر شخصیت‌های جدید، کمپانی کپکام دو استیج به نام‌های Avengers Tower و Throne Room نیز معرفی کرده که بخش‌هایی از آن‌ها را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

Marvel vs. Capcom: Infinite

Marvel vs. Capcom: Infinite

در ادامه کمپانی کپکام به توضیح در مورد نسخه‌های مختلف بازی Marvel vs. Capcom: Infinite پرداخته است. علاوه بر نسخه معمولی این بازی، نسخه دیلاکس با قیمت ۹۰ دلار به فروش می‌رسد که علاوه بر بازی اصلی، حاوی 2017 Character Pass (شامل هر ۶ شخصیت اضافه‌ از جمله سیگما، آنتاگونیست اصلی مجموعه Mega Man X، که پس از انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرند) است. نسخه کالکتور که دارای چهار دایوراما از شخصیت‌های آیرون من، کاپیتان مارول، مگا من ایکس و چون لی، شش سنگ اینفینیتی و قاب فلزی بازی (حاوی نسخه دیلاکس) است، با پرداخت مبلغ ۱۹۹.۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود.

به افرادی که در آمریکای شمالی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را پیش‌خرید کنند پوشش‌های Warrior Thor و Evil Ryu اهدا می‌شود. همچنین به افرادی که در این منطقه نسخه دیلاکس را پیش‌خرید کنند، علاوه بر دو پوشش ذکر شده، پوشش‌های Gladiator Hulk و Command Mission X هم ارائه خواهد شد. مزایای پیش‌خرید این بازی در دیگر مناطق اعلام نشده است.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده