// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

زوتاک مینی پی سی ZBOX Nano CI327 را معرفی کرد

کمپانی Zotac از مینی کامپیوتر جدید خود با نام CI327 از سری نانو رونمایی کرد.

کمپانی زوتاک را اغلب به عنوان تولیدکننده‌ی مینی کامپیوترهایی می‌شناسند که شرکت‌ها می‌توانند از آن به عنوان گزینه‌ای منطقی برای به‌روز کردن سیستم‌های خود به آخرین نسل پردازنده‌ها استفاده کنند. سری نانو کوچکترین رایانه‌های این کمپانی هستند که اکنون زوتاک عضو جدیدی را به نام CI327 که از پلتفرم آپولولیک اینتل استفاده می‌کند، به خانواده‌ی کامپیوترهای یکپارچه‌اش اضافه کرده است.

پردازنده‌ی این مینی کامپیوتر جدید را یک Celeron N3450 با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری تشکیل می‌دهد که چهار هسته‌ی پردازشی با معماری Goldmont دارد و در فرکانس ۲.۲۰ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. ۲ مگابایت حافظه‌ی کَش L2 و پردازنده‌ی گرافیکی نسل نهم Intel HD 500 هم از دیگر ویژگی‌های آن است. این مینی پی‌سی قادر به انجام کارهای بسیاری از جمله فعالیت‌های اداری، پخش فایل‌های چندرسانه‌ای و انجام بازی‌های سبک است.

ZBOX Nano CI327

Zotac ZBOX Nano CI327 با وجود ابعاد کوچکی که دارد (۱۲۷.۸x۱۲۶.۸x۵۶.۸ میلی‌متر) مجموعه‌ی کاملی از درگاه‌های ارتباطی را داراست. این دستگاه مجهز به دو اسلات SO-DIMM بوده و حداکثر ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند. همچنین یک هارد ۲.۵ اینچی با حداکثر ارتفاع ۹ میلی‌متر در آن قابل نصب است.

دو درگاه USB 3.0، یک درگاه USB Type-C، دو درگاه USB 2.0، دو رابط اترنت RJ45 و یک کارت‌خوان ۳ کاره از دیگر ویژگی‌های آن است. روی پنل پشتی ZBOX Nano CI327 سه رابط HDMI 2.0،‌ یک DisplayPort 1.2 و یک D-Sub وجود دارد که اجازه‌ی اتصال به هر نوع نمایشگری را می‌دهند. وای‌فای با استاندارد 802.11ac و بلوتوث نسخه 4 نیز با یکدیگر ترکیب شده و همچنین در بخش جلویی، درگاه‌های هدست و میکروفون به چشم می‌خورد. این سیستم از یک آنتن بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که ممکن است کمی محدودیت سرعت به‌وجود آورد.

ZBOX Nano CI327

زوتاک هیچ اشاره‌ای به قیمت Nano CI327 نداشته و حتی تاریخی هم برای فروش آن مشخص نکرده است؛ اما هر دو منبع از عرضه‌ی زودهنگام این مینی کامپیوتر خبر می‌دهند.


منبع ZOTAC ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده