نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

مبلغ دستمزدهای نجومی بازیگران سریال Game of Thrones فاش شد

طبق خبرهای منتشر شده، پنج بازیگر سریال Game of Thrones برای بازی در فصل هفتم و هشتم، دستمزدهای چند میلیون دلاری دریافت خواهند کرد.

اخیرا لیستی از دستمزد‌های بازیگران سریال بازی تاج و تخت برای بازی در دو فصل پایانی این سریال منتشر شده است که برخی از بازیگران مبالغ هنگفتی دریافت می‌کنند. طبق خبری که وب‌سایت دیلی اکسپرس منتشر کرده،‌ پنج بازیگر سریال Game Of Thrones برای بازی در هر قسمت فصل هفتم و هشتم این سریال، دستمزدهای نجومی از تهیه کنندگان این سریال دریافت می‌کنند. پیتر دینکلیج بازیگر نقش تیریون لنیستر، امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس تارگرین، کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو، لینا هیدی بازیگر نقش سرسی لنیستر و نیکولای کاستر-والدو بازیگر نقش جیمی لنیستر، پنج بازیگری هستند که ۲.۶ میلیون دلار دستمزد برای بازی در هر قسمت فصل هفتم و هشتم سریال Game of Thrones دریافت خواهند کرد.

این دستمزد، بیشترین دستمزد به یک بازیگر برای بازی در یک سریال تلویزیونی است. طبق گفته این وب‌سایت، این رکورد پیش از این متعلق به جنیفر آنیستون بود که یک میلیون دلار دستمزد برای بازی در هر قسمت سریال دوستان (Friends) دریافت می‌کرد. پیش از این در ماه نوامبر ۲۰۱۶ اعلام شده بود که بازیگران سریال Game of Thrones برای بازی در هر قسمت ۱.۱ میلیون دلار دریافت می‌کنند که با احتساب پاداش و مزایا، این مبلغ تا ۲.۶ میلیون دلار نیز ممکن است افزایش پیدا کند. این در حالی است که تعداد کشورهای پخش کننده این سریال نیز رشد چشم گیری داشته است و در حال حاضر تعداد کشورهایی که سریال Game of Thrones را پخش می‌کنند به ۱۷۰ کشور رسیده است.

Game of Thrones Season 7

طبق آماری که شبکه HBO منتشر کرده است، تنها در کشور آمریکا به طور میانگین ۲۳ میلیون نفر هر قسمت فصل ششم سریال Game of Thrones را تماشا کرده‌اند. مایک رایا، تحلیل‌گر شبکه‌های تلویزیونی، به دیلی اکسپرس گفت که سریال Game of Thrones موفق‌ترین برنامه دارای فیلمنامه شبکه HBO است و به همین علت هست که مشکلی با افزایش دستمزد بازیگران نداشته است چرا که تعداد بینندگان این سریال روز به روز در سراسر جهان در حال افزایش است. با این حال، اطلاعات بیشتری در مورد دستمزد دیگر بازیگران اصلی و مهم سریال Game of Thrones منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود دستمزد آن‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته باشد. تمرکز فصل هفتم سریال Game of Thrones روی سه شخصیت سرسی، جان اسنو و دنریس خواهد بود.

اسفند گذشته، شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. شبکه HBO چندی پیش اولین تریلر رسمی فیلم هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. علاوه بر این، اخیرا این شبکه ۱۵ تصویر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده