نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior 3

به مناسبت عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior 3، شاهد تریلر هنگام عرضه این بازی شوتر هستیم.

امروز، استودیو لهستانی CI Games که سازنده و ناشر بازی Sniper: Ghost Warrior 3 محسوب می‌شود، این بازی شوتر را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کرد. به همین مناسبت شاهد انتشار تریلر هنگام انتشار بازی نیز هستیم.

پیش از تماشای تریلر لانچ بازی Sniper: Ghost Warrior 3، مروری کوتاه بر ویژگی‌های آن خواهیم داشت:

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 داستانی از برادری، میهن پرستی و خیانت را در کامل‌ترین تجربه تک تیراندازی منتشر شده تاکنون ارایه می‌دهد. در نقش یک تک تیرانداز آمریکایی به نام جاناتان نورث قرار بگیرید، شخصی که وارد خاک دشمن در گرجستان شمالی می‌شود؛ کشوری که در آتش جنگ‌های داخلی رو به نابودی است. در محیط‌های بزرگ بازی همراه با شرایط آب و هوایی پویا به کاوش بپردازید و بدانید که چرخش شب و روز در نحوه بازی و تصمیم‌گیری شما دخیل است. سلاح‌ها، تجهیزات، لوازم جانبی، وسیله نقلیه و پهباد خود را شخصی سازی کنید و براساس علاقه‌تان از سه ستون اصلی گیم‌پلی استفاده کنید: تک تیرانداز، شبح و رزمنده.

در دیگر اخبار بازی مربوط به این بازی شوتر، استودیو CI Games اعلام کرد بخش چندنفره بازی تا سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در پایان می‌توانید تریلر بازی را که شامل چندین سکانس تیراندازی زیبا می‌شود، مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده