نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بررسی بازی Outlast 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

نمره‌های بازی Outlast 2 خبر از یک بازی ترسناک خوب می‌دهند. با زومجی و مروری بر نقد‌ها و نمره‌های بازی همراه باشید.

Outlast 2 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های امسال مخصوصا برای طرفداران بازی‌های ترسناک بود. نسخه اول بازی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، مورد استقبال خیلی خوبی قرار گرفت و توانست هم منتقدین و هم گیمر‌ها را راضی کند. حال نسخه دوم بازی امروز عرضه شده است و با توجه به نمره‌های بازی، می‌توان گفت که با اثری خوب روبرو هستیم. البته منتقدین ایرادهایی را هم برای بازی ذکر کرده‌اند و یک سری نمره‌های بسیار پایین نیز در بین نمره‌های بازی دیده می‌شود. 

پیش از اینکه سراغ نمره‌ها و بررسی‌های بازی برویم، بد نیست کمی بیش‌تر با بازی Outlast 2 آشنا شویم؛ داستان بازی در همان جهان و بازه زمانی نسخه اول اتفاق می‌افتند ولی این بار شاهد شخصیت‌های کاملا جدیدی هستیم. بلیک لانگرمن و همسرش برای پی بردن به راز یک قتل به دهکده‌ای در آریزونا می‌روند و پس از بروز مشکلاتی برای هلی‌کوپتر آن‌ها، این دو از یکدیگر جدا می‌شوند. گیمر در نقش بلیک باید اولا برای پیدا کردن همسرش تلاش کند و بعد هم پی به راز این منطقه نفرین‌شده ببرد. برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید پیش نمایش Outlast 2 را در زومجی بخوانید.

در ادامه مروری بر نقد‌ها و نمره‌های بازی خواهیم داشت:

Outlast 2

  • سازنده: رد برلز
  • پلتفرم: پی‌سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4
  • تاریخ عرضه: ۵ اردیبهشت
  • سبک: ترسناک

بازی Outlast 2

آی‌جی‌ان ۸۳ از ۱۰۰

Outlast 2 یک دنباله ترسناک برای نسخه اول بازی است که به خوبی راه آن را ادامه می‌دهد. بازی ایده‌های بلند پروازانه‌ای دارد که البته همیشه هم موفق نمی‌شود به آن‌ها دست پیدا کند. با این حال مدت‌ها است که هیچ بازی ترسناکی تا این حد لذت‌بخش و جذاب نبوده است. پیشنهاد می‌کنم که Outlast 2 را با صدای بلند و در اتاقی کاملا تاریک تجربه کنید!

دیستراکتوید: ۸۰ از ۱۰۰

Outlast 2 وحشتناک است! Outlast 2 بازی‌ای است که پس از تجربه آن باید بلافاصله سراغ کاری بروید که بتواند فکر آن را از سرتان خارج کند. ساخته استودیو رد برلز حتی باعث می‌شود تا همواره وحشت از دست دادن عزیزان‌تان را داشته باشید و از این به بعد بیش‌تر به آن‌ها محبت کنید. 

گیم اینفورمر: ۷۸ از ۱۰۰

Outlast 2 بیش‌تر از آنکه پاسخ سوال‌هایتان را بدهد، برای‌تان سوال‌های جدیدی ایجاد می‌کند و پیدا کردن پاسخ آن‌ها را به عهده خودتان می‌گذارد. همین امر هم باعث می‌شود تا سرانجام داستان بازی، آنطور که باید و شاید جالب نباشد. ولی اگر بتوانید این مشکلات داستانی بازی را تحمل کنید، در بقیه زمینه‌ها آوت‌لست 2 تجربه ترسناک خوبی را به‌تان ارائه می‌دهد. این بازی تنش خاصی دارد که باعث می‌شود همواره حس کنید که اتفاق خاصی در حال رخ دادن است. 

پالی‌گان: ۷۵ از ۱۰۰

Outlast 2 یکی از آن دست بازی‌هایی است که پس از مدت‌ها نوشتن نقد و بررسی بازی‌ها، تجربه آن را به همه پیشنهاد می‌کنم. البته نه به این دلیل که بازی کاملا بی‌نقص است، بلکه به این دلیل که این اثر باعث شد تا واقعا حس کنم که شخصیت بسیار ضعیفی دارم. تجربه Outlast 2 یک سری احساس و ترس‌های قدیمی را در وجود من زنده کرد و مشکلات و خاطراتی را یادآور شد که از مدت‌ها پیش آن‌ها را فراموش کرده بودم. پس می‌توانم بگویم که این بازی در رسیدن به هدف اصلی‌اش که برانگیختن چنین احساساتی است کاملا موفق می‌شود و از این رو تجربه آن را به همه پیشنهاد می‌کنم. 

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

Outlast 2 شبیه سفری به درون یک خانه نفرین شده است؛ سفری که در آن شما کنترلی روی اتفاقاتی که رخ می‌دهند ندارید و همچنین این سفر گاهی هم به دلیل بروز مشکلاتی دچار مشکل می‌شود. با این حال وقتی که این سفر را به پایان رساندید، تنها چیزی که در خاطرتان مانده یک حس وحشت است که تا مدت‌ها از ذهن‌تان پاک نخواهد شد. 

نمره‌های بازی Outlast 2

نمره‌های بازی Outlast 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده