نویسنده: wood patch
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

مجموعه چهارم سری Jackbox Party Pack معرفی شد

استودیو جک‌باکس گیمز از عنوان و محتوای مجموعه چهارم سری بازی‌های گروهی Jackbox Party Pack رونمایی کرد.

استودیو جک‌باکس گیمز (Jackbox Games)، سازنده سری بازی‌ خانوادگی و دورهمی Jackbox Party Pack، از مجموعه چهارم آن رونمایی کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، مجموعه جدید که Jackbox Party Box 4 نام دارد، اولین بازی آن، یک بازی معمایی ساده با نام Fibbage 3 خواهد بود که از بازی‌های هنگام انتشار مجموعه نیز به‌شمار می‌رود.

اگر شما با Fibbage آشنایی ندارید، باید به شما بگوییم که روند بازی بسیار ساده است؛ به این صورت که در هر مرحله، یک عبارت بر روی صفحه نمایش شما، همراه با یک جای خالی ظاهر می‌شود؛ هر بازیکن این امکان را دارد که با یک پاسخ فریب‌دهنده، حدس خود را در مورد جای خالی بزند، سپس در نهایت پاسخ درست در کنار حدسیات در زیر عبارت اصلی قرار می‌گیرد و کسی که بتواند در این میان، پاسخ صحیح را بیابد، برنده خواهد شد! Fibbage 3، درواقع ادامه‌ای بر دو نسخه قبلی خود در مجموعه‌های پیشین است؛ همچنین بنابر اظهارات تیم سازنده، در Fibbage 3 تعداد گزینه‌های نهایی از ۹ عدد به ۱۰ عدد افزایش پیدا کرده است. 

همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، مجموعه بازی‌ Jackbox Party Pack، برای علاقه‌مندان به بازی‌های خانوادگی و گروهی در نظر گرفته شده است. مجموعه Jackbox Party Pack 3، پیش از این در زمستان ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و در بهار امسال نیز برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده بود. انتظار می‌رود که Jackbox Party Box 4 در پاییز آتی، با قیمتی نامعلوم بر روی پلتفرم‌های مذکور منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده