نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: Ghost Recon Wildlands توانست برای چهارمین بار صدرنشین شود

بازی Ghost Recon Wildlands توانست برای چهارمین بار مقام صدرنشین بازی‌های پرفروش انگلستان را به دست بیاورد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، این هفته بازی Ghost Recon Wildlands، جدید‌ترین ساخته یوبی‌سافت که هفته پیش توانسته بود به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود، این هفته نیز به رویه هفته قبل خود ادامه داد و توانست برای چهارمین بار از زمان انتشارش، صدرنشین شود. در مکان دوم جدول این هفته، بازی GTA V با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته قرار گرفت و به نظر می‌رسد نه تنها قصد خروج از جدول را ندارد، بلکه میزان فروش آن هر هفته هم بیشتر می‌شود! 

جدیدترین نسخه فیفا یعنی فیفا 17 نیز توانست با دو پله صعود، از مکان پنجم هفته گذشته، به مکان سوم دست پیدا کند. Lego Worlds که هفته پیش موفق شده بود به جایگاه دوم دست پیدا کند، این هفته با دو پله سقوط مواجه شد و به مکان چهارم رضایت داد. یکی از بازی‌هایی که این هفته با صعود خوبی روبه‌رو شد، بازی راکت لیگ بود. این بازی که هفته گذشته توانست مرز ۳۰ میلیون بازیکن را رد کند، با سه پله صعود از مکان هشتم به مکان پنجم دست یافت. یکی از نکات جالب جدول این هفته، خروج بازی Yooka Laylee، ساخته جدید Team 17 و Sold Out بود که از مکان ششم به مکان پانزدهم سقوط کرد و از جدول ۱۰ بازی پرفروش خارج شد. 

Horizon Zero Dawn، انحصاری جدید پلی‌استیشن 4، صعود قابل توجهی داشت و از مکان یازدهم توانست به مکان ششم جدول این هفته دست پیدا کند و دوباره وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان شود. از طرف دیگر، Overwatch با سه پله سقوط مواجه شد و از مکان چهارم، به مکان هفتم رسید. Call of Duty: Infinite Warfare نیز در زمره بازی‌های سقوط کرده این هفته قرار گرفت و از مکان هفتم هفته گذشته خود، به مکان هشتم تنزل پیدا کرد. یکی دیگر از بازی‌هایی که باز هم موفق شد وارد ۱۰ بازی پرفروش این هفته انگلستان شود، Mass Effect Andromeda بود که با سه پله صعود، از مکان دوازدهم هفته گذشته، به مکان نهم رسید. در جایگاه دهم جدول بازی‌های پرفروش انگلستان نیز، بازی انحصاری نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار گرفت. این بازی با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در جایگاه آخر ۱۰ بازی پرفروش انگلستان قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Ghost Recon Wildlands

چهارمین صدرنشینی
۲۳

Grand Theft Auto V

-
۳۵

FIFA 17

-
۴۲

Lego Worlds

-
۵۸

Rocket League

عبور از مرز ۳۰ میلیون بازیکن
۶۱۱

Horizon Zero Dawn

ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش
۷۴

Overwatch

-
۸۷

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۹۱۲

Mass Effect Anfromeda

ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش

۱۰۹

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

-


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده