نویسنده: رضا تابان
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی ‌Prey منتشر شد

کمپانی Bethesda به افتخار گرامی‌ داشت روز زمین تریلر جدیدی از بازی Prey با محوریت بازیافت و ساخت و ساز منتشر کرد.

کمپانی بتسدا به مناسبت گرامی‌داشت روز زمین، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کره‌ زمین، تریلر جدیدی از بازی Prey تحت عنوان «بازیافت همه‌چیز» منتشر کرد.

همانطور که از عنوان تریلر پیداست، این ویدئو توانایی جمع‌آوری آیتم‌های گوناگون و تبدیل آنها به ابزارهای قابل استفاده به‌وسیله یک ماشین بازیافت کننده در دنیای بازی Prey را نمایش می‌دهد. به‌علاوه ما در این تریلر یک نوع نارنجک شارژی مبتنی بر دستگاه بازیافت کننده مشاهده می‌کنیم که به راحتی توانایی تبدیل مواد اطراف به منابع قابل بازیافت را فراهم می‌کند و با جمع‌آوری این منابع و استفاده از آنها در Fabricator (ماشین بازیافت) به‌راحتی توانایی تولید آیتم‌های متفاوت و بیشتر را خواهید داشت.

از دیگر اخبار مربوط به Prey می‌توان به انتشار دمو قابل بازی در روز ۷ اردیبهشت ماه اشاره کرد. این دمو یک ساعته به طرفداران امکان تجربه قسمت آغازین بازی را خواهد داد. دمو قابل بازی Prey انحصاری کنسول‌ها است و برای پی‌سی منتشر نخواهد شد.

بازی Prey در ۱۵ اردیبهشت برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی به مناسبت گرامی‌داشت روز زمین را در زیر مشاهده کنید.

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده