نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸

عرضه بسته الحاقی جدید برای بازی Two Worlds 2

نسخه رایانه‌های شخصی بازی نقش آفرینی Two Worlds 2، پس از ۶ سال یک بسته الحاقی جدید دریافت می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که با وجود گذشت ۶ سال از عرضه اولیه بازی Two Worlds 2، قرار است یک بسته الحاقی بزرگ به زودی برای این بازی نقش آفرینی منتشر شود.

کمپانی TopWare Interactive، ناشر بازی Two Worlds 2، امروز اطلاعات جدیدی در مورد Call of the Tenebrae، بسته الحاقی که سال گذشته و پس از رونمایی از بازی Two Worlds 3 معرفی شد، به اشتراک گذاشت. بسته Tenebrae ابتدا قرار بود ژوئن سال گذشته عرضه شود، اما تاخیر خورده و حالا قرار است بزودی عرضه شود.

بسته Tenebrae یک ماجراجویی با بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی را ارایه می‌دهد که می‌توان آن را تقریبا یک بازی جداگانه و کامل دانست. Call of the Tenebrae هم به عنوان بسته الحاقی بازی Two Worlds II به قیمت ۱۰ دلار و هم به عنوان یک بسته جداگانه که هرکسی می‌تواند آن را خریده و بازی کند، به قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد. در هر صورت، بازی شامل یک بروزرسانی بزرگ HD برای انجین بازی و محیط، دشمنان، سلاح‌ها و اچیومنت‌های تازه خواهد بود. در ادامه خلاصه رسمی بازی را مرور می‌کنیم:

Two Worlds II: Call of the Tenebrae قهرمان داستان را به رازی که متعلق به چندین دهه‌ پیش است و نبردی در برابر اهریمنی باستی و مخوف به نام The Tenebrae می‌برد. مخاطرات هیچگاه به این اندازه نبوده‌اند، اما قهرمان ما به تنهایی با این تهدید روبرو نخواهد شد؛ همانطور که نبردی را برای آشکار کردن راز قدرتمندی که جهان Two Worlds را تکان خواهد داد آغاز می‌کنید، دوستان و دشمنان جدید و قدیم منتظر شما هستند.

در صورتی که به دنبال محتوای بیشتری از بازی Two Worlds II هستنید، یک سیزن‌پس هم به فروش می‌رسد که شامل Tenebrae، یک بسته الحاقی دیگر به نام Shattered Embrace، دو پک نقشه برای بخش چندنفره و چندین محتوای دیجیتال دیگر می‌شود. قیمت این سیزن‌پس هنوز مشخص نیست.

Call of the Tenebrae در تاریخ ۲۵ مه (پنج شنبه، ۴ خرداد) برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS) عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده