نویسنده: حمید ملکی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

معرفی بازی موبایل Atomas

بازی موبایل Atomas یکی از مفرح‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های موبایل سبک پازل است.

بازی ساده و در عین‌ حال اعتیادآور موبایل Atomas توسط Max Gittel ساخته شده است. اگر در یادگیری این بازی کمی صبر پیشه کنید قطعا Atomas پتانسیل تبدیل شدن به بازی موردعلاقه شما را خواهد داشت. در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که با یک بازی علمی طرف هستیم اما حقیقت چیز دیگری است. نگران ضعیف بودن شیمی‌تان نباشید شما در این بازی فقط باید با زیرکی تقارن‌ها را تشخیص دهید.

atomas1

بازی از فرمول‌ساده‌ای پیروی می‌کند، وظیفه شما یافتن تقارن‌ در اتم‌های قرار گرفته در یک مسیر دایره‌ای است. در ابتدای بازی تعداد اندکی اتم در دایره قرار دارند، در مرکز دایره نیز اتم‌هایی قرار دارند که شما می‌بایست آن‌ها را در مسیر دایره‌ای جایگذاری کنید. حالت کلاسیک بازی زمانی نبوده و شما فرصت فکر کردن برای بهترین جایگذاری را خواهید داشت. اما نکته مهم در گیم‌پلی این بازی محدود بودن تعداد اتم‌های این مسیر دایره‌ای است و شما می‌بایست با ایجاد تقارن‌هایی از یک یا چندین نوع اتم و استفاده از اتم مثبت، اتم‌ها را از مسیر دایره‌ای حذف کنید. اتم منفی برای جابه‌جا کردن اتم‌ها قابل استفاده است به طوری با کلیک روی هر کدام از اتم‌ها آن را برای جایگذاری دوباره بیرون می‌کشد.

atomas2

۱۲۴ اتم در بازی وجود دارد که هرچه امتیازتان بالاتر برود به لطف افزایش تنوع در اتم‌ها بازی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. در ابتدای بازی دغدغه شما تنها ایجاد ساختارهای متقارن با چند اتم است ولی با پیشرفت در بازی اتم‌های رنگارنگ و تنهای شما دایره‌ را پر خواهند کرد. با پیشرفت در بازی توانایی‌هایی در بخش Upgrades آزاد خواهند شد برای مثال می‌توان تعداد اتم‌های مثبت و منفی را کم یا زیاد کرد. اگر به اندازه کافی در بازی تجربه کسب کردید بد نیست سری هم به بخش Challenges بازی بزنید.

Atomas از آن دست بازی‌هایی است که تمام تمرکز خود را روی گیم‌پلی اعتیاد‌آورش گذاشته و در آن خبری از جلوه‌های بصری خاص نیست. این بازی ترکیب جالبی از شیمی و سرگرمی است اگر ساخت عناصر را دوست دارید و از گذراندن ساعت‌ها وقت برای یک بازی نمی‌ترسید اقدام به دانلود بازی اندروید و iOS معرفی شده بکنید.

دانلود بازي Atomas

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده