// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

قهرمان جدید بازی Paragon معرفی شد

Revenant، قهرمان جدید بازی Paragon امروز به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

اپیک گیمز به‌تازگی با انتشار تریلری، قهرمان جدید بازی اکشن سوم‌شخص خود را معرفی کرد. این شخصیت جدید روننت (Revenant) نام دارد. روننت در حقیقت جزو قهرمانانی است که برای نبردهای غیر نزدیک استفاده می‌شود و اصطلاحا در دسته Ranged Heroes قرار می‌گیرد. با اضافه شدن روننت، تعداد قهرمانان این دسته به ۱۵ مورد خواهد رسید.

شخصیت روننت در تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت و همانند تمامی قهرمان‌های دیگر رایگان خواهد بود. در کنار تریلر، اپیک گیمز اطلاعاتی هم در ارتباط با ویژگی‌های این شخصیت منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مطالعه کنید.

روننت در واقع جایزه بگیری بد ذات و شرور است که در کلاس Carry در بازی Paragon جای می‌گیرد. قدرتی که او بر آن تکیه دارد، گیر انداختن دشمنان یا به نوعی ایزوله کردن آن‌ها است. او از این طریق امتیاز به دست می‌آورد و حتی در مقایسه با سایر قهرمانان کلاس Carry عملکرد بهتری دارد.

  • Hand Cannon: روننت یک اسلحه چهارلول دارد که به کمک آن‌ دشمنان خود را از پای درمی‌آورد. این سلاح به صورت اتوماتیک پس از هربار استفاده دوباره توسط روننت پر می‌شود.

  • Hellfire Rounds: به کمک این ویژگی‌ علاوه بر اینکه شما قادر خواهید بود در هر لحظه خشاب اسلحه را عوض کنید، در شلیک چهارم خود نیز یک امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد.
  • Scar: نوعی انرژی تاریک و گرفتار کننده به روح دشمنان‌تان وارد می‌کند و حمله به دشمن در چنین حالتی، امتیاز بیشتری برای شما خواهد داشت.
  • Obliterate: به کمک این قابلیت روننت می‌تواند مجموعه‌ای از گلوله‌ها را به دشمنانی که در مقابلش ایستاده‌اند شلیک کند.
  • Reckoning: حالتی ویژه که در آن روننت خودش و دشمن مقابلش را برای دوئل به یک مکان دیگر می‌برد. در این مکان که Nether Realm نام دارد، فقط روننت می‌تواند دشمنش را ببیند. حال اگر او بتواند دشمن خود را شکست دهد، علاوه بر امتیازات حریف، یک کارت افزایش قدرت نیز به دست می‌آورد.

بازی Paragon هم‌اکنون در مرحله آزمایشی (Open Beta) به عنوان یک بازی رایگان در دسترس دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه شخصی قرار گرفته است.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده