// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

یکی از کاربران Halo 5 Forge ماشین روب گلدبرگ عظیمی خلق کرده است

نرم‌افزار Halo 5 Forge این بار برای ساخت یک ماشین روب گلدبرگ بزرگ به کار گرفته شده است.

از زمانی که برنامه Halo 5 Forge در اختیار کاربران قرار گرفته است، نقشه‌ها و تجهیزات خلاقانه و جالبی ساخته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به یکی از وسایل نقلیه پرنده در سری جنگ ستارگان و همچنین نقشه‌ای در ارتباط با دنیای هری‌ پاتر اشاره کرد. حتی اخیرا شنیده‌ایم که یک مکعب روبیک نیز برای بازی در حال ساخت است؛ اما چیزی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم یک ماشین روب گلدبرگ است که به‌وسیله Halo 5 Forge به زیبایی ساخته شده است.

این نقشه عجیب و جالب توسط Unsorted Games ساخته و تریلر آن در یوتیوب منتشر شده است. آیتم‌های مختلفی برای ساخت این روب گلدبرگ عظیم استفاده شده است. از جمله لوله‌کشی‌های تودرتو و خلاقانه که در تریلر زیر به خوبی قابل مشاهده است. البته گاهی اوقات ممکن است این ماشین عظیم در کار خود دچار مشکلاتی شود و به نتیجه موردنظر نرسد. در چنین شرایطی می‌توانید با ریسِت کردن، این پروسه جالب را از نو راه بیندازید.

| |

همچنین باید اشاره کنیم که بازی Halo 5 یکی از آثاری است که به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. سرویسی که قرار است در بهارِ سال جاری در اختیار گیمر‌ها قرار بگیرد. علاوه بر این باید اشاره کنیم که بازی Halo Wars Definitive Edition هم‌اکنون به عنوان یک بازی مستقل برای خرید در دسترس قرار گرفته است. پیش از این، این نسخه از بازی Halo Wars به عنوان جایزه‌ای برای نسخه پرمیوم Halo Wars 2 محسوب می‌شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده