نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تصاویر ترسناک و جدید فیلم Alien: Covenant را ببینید

تصاویر جدیدی از فیلم بیگانه: عهد (Alien: Covenant) توسط سایت امپایر (Empire) منتشر شد. 

بازیگران و سازندگان فیلم بیگانه: عهد (Alien: Covenant) پیش از این، دفعات زیادی در مورد اینکه این مجموعه‌ی علمی-تخیلی و ترسناک، صحنه‌های وحشت‌انگیزی را برای بینندگان رقم خواهد زد، سخن گفته بودند. اکنون تصاویر جدیدی توسط سایت امپایر (Empire) منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی صحت صحبت‌های پیشین سازندگان است؛ به ویژه تصویری که موجود جدیدِ نفرت‌انگیزِ و بی‌صدای فیلم، نئومورف (Neomorph) را نشان می‌دهد. توجه کنید که یکی از این تصاویر ممکن است پایان داستان را فاش سازد. 

Alien-Empire-II

 تصاویر جدید پیروی تیزرهای منتشر شده‌ی هفته‌ی پیش این فیلم است. این تصاویر از پیام‌های تصویری بجای‌مانده از اعضای سازنده‌ی فیلم، هنگام ترک استودیو، گرفته شده است.

Alien-Empire-I

فیلم بیگانه: عهد به‌دست ریدلی اسکات ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، کاترین واتراستون، بیلی کروداپ، جیمز فرانکو، دنی مک‌براید و دیمین بیشر به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، تریلر رسمی، تبلیغ تلویزیونی و نیز تصاویری دیگر از این فیلم منتشر شده بود.  

ریدلی اسکات قول ساخت چند فیلم دیگر را در چند سال آینده داده است. ماه گذشته نیز وی اعلام داشت که نام فیلم بعدی این مجموعه، بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) است و بازه‌ی زمانی بین فیلم پرومتئوس (Prometheus) و عهد را پر خواهد کرد. 

وی چنین گفت:

پیش از قرار گرفتن در چرخه‌ی داستانی اصلی بیگانه، یک فیلم دیگر در این بین ساخته خواهد شد؛ بدین صورت: پرومتئوس، بیداری و عهد. اگر این فیلم‌ها با موفقیت همراه باشند، بعد از آن یک فیلم دیگر و سپس قطعاً سه فیلم دیگر از سری بیگانه ساخته خواهد شد.  

Alien-Empire-III

بیگانه: عهد، در تاریخ ۱۹ ماه مه (۲۹ اردیبهشت) در ایالات متحده و ۱۲ ماه مه (۲۲ اردیبهشت) در انگلستان بر روی پرده خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده