نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰

تاریخ عرض Friday the 13th: The Game مشخص شد

استودیو گان مدیا، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره تاریخ عرضه بازی Friday the 13th: The Game را مشخص کرد. با زومجی همراه باشید.

یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های منفی فیلم‌های ترسناک، جیسون ورهیز، شخصیت مجموعه فیلم جمعه سیزدهم است. چندی پیش استودیو گان مدیا اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی بر اساس این مجموعه محبوب است و بالاخره در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه این بازی مشخص شد.

بر این اساس بازی Friday the 13th: The Game در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۹۶) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی چند سالی است که در دست ساخت است و ابتدا به صورت پروژه‌ای با نام Slasher Vol 1: Summer Camp توسط استودیو ایلفونیک کار خود را آغاز کرد و نهایتا تبدیل به اقتباسی از مجموعه فیلم‌های محبوب Friday the 13th شد. 

بازی Friday the 13th: The Game فقط به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و شما می‌توانید یا در نقش جیسون وورهیز یا در نقش طعمه‌های وی قرار بگیرید. اگر در نقش جیسون قرار بگیرید، باید سعی کنید افراد دیگر را بکشید و اگر در نقش طعمه‌ها قرار گرفتید، باید سعی کنید که از دست وورهیز فرار کنید.

در این بازی شما توانایی شخصی‌سازی شخصیت خود را دارید و بازی با سه نقشه که همه با الهام از لوکیشن‌های فیلم ساخته شده‌اند، عرضه خواهد شد. این نقشه‌ها Camp Crystal Lake، Higgins Haven و Packnack Lodge نام دارند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده