نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴

صحنه حضور ناتان فیلیون در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حذف شده است

مارول تایید کرد که ناتان فیلیون در یک صحنه بسیار کوتاه در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور داشته، اما این صحنه حذف شده است.

هفته گذشته، جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) اعلام کرد که این فیلم دارای پنج صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود. با این وجود ظاهرا بازهم صحنه‌های بیشتر دیگری نیز وجود داشته که در نسخه نهایی این فیلم مورد انتظار حذف شده است. ناتان فیلیون،‌ بازیگر سریال فایرفلای (Firefly)، اخیرا تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر و تایید کرده است او نیز در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور داشته، اما صحنه‌ای که او در این فیلم بازی کرده، حذف شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Nathan Fillion in Guardians of the Galaxy Vol. 2

جیمز گان در ارتباط با این تصویر گفت که فیلیون نقش شخصیت آرکون (Arkon) را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بر عهده داشت و در یک صحنه بسیار کوتاه از این فیلم به ایفای نقش پرداخت. با این حال،‌ این صحنه در نسخه نهایی فیلم حذف شده است، اما احتمال انتشار آن در نسخه بلوری فیلم وجود دارد. گان اضافه کرد که در ابتدا قرار بود سیمون ویلیامز این نقش را بازی کند، اما او مدتی بعد از بازی در این نقش انصراف داد. جیمز گان اخیرا تایید کرده است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians Of The Galaxy 3 را بر عهده خواهد داشت. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Guardians Of The Galaxy 3 اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش ایگو، کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا، کریس سالیوان در نقش تیسرفیس و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) برنامه‌ ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده