نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بتا عمومی بازی Dawn Of War 3 آغاز شد

بتا عمومی بازی Dawn Of War 3 آغاز شده تا بازیکنان بتوانند پیش از خرید، آن را امتحان کنند.

بازی Dawn Of War 3 که جدیدترین نسخه مجمومه Warhammer 40,000 محسوب می‌شود، در تاریخ ۲۷ آوریل (پنجشنبه، ۷ اردیبهشت) عرضه می‌شود. اما بازیکنان، اول هفته فرصت تجربه رایگان این بازی استراتژی را دارند.

بتا عمومی بازی Dawn Of War 3 از دیروز آغاز شده و تا تاریخ ۲۴ آوریل (دوشنبه، ۴ اردیبهشت) در جریان خواهد بود. از ویژگی‌ها و محتوای این نسخه می‌توان به وجود هر سه جناح بازی، یعنی Space Marines، Eldar و Orks و تعداد محدودی از هیروهای الیت هر جناح اشاره کرد. این بتا فقط مختص بخش چندنفره بوده و به سه نقشه در سه اندازه مختلف برای بازی در حالت‌های 1v1، 2v2 و 3v3 مجهز است.

علاوه بر این، در نسخه بتا امکان دسترسی به ۶ آموزه از هر جناح وجود دارد. با استفاده از آموزه‌ها یا همان Doctrines می‌توانید قابلیت‌هایی مانند بازیابی سلامتی را برای ارتش خود فراهم کرده و روش مبارزه را دگرگون کنید.

برای ثبت نام در بتا Dawn Of War 3 به وبسایت رسمی بازی مراجعه کنید. در ضمن توجه داشته باشید که استودیو Relic Entertainment، سازنده بازی، گفته است که پیشرفت شما در بتا، به نسخه اصلی انتقال پیدا نخواهد کرد.

واکنش منتقدان نسبت به بازی Dawn Of War 3 بسیار مثبت بوده و این بازی استراتژی با ۲۸ نقد، میانگین امتیاز ۸۲ را در اختیار دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده