// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه Early Access بازی Brawlout منتشر شد

استودیو Angry Mob Games با انتشار تریلری جدید بازی Brawlout را از طریق سیستم Early Access استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اَنگری ماب گیمز (Angry Mob Games) بازی مبارز‌ه‌ای Brawlout را از طریق «سیستم دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر سازندگان تریلری جدید از آن منتشر کردند.

بازی Brawlout شباهت‌ زیادی به باز‌ی Super Smash Bros دارد. این بازی به طوری طراحی شده است که کاربران تازه وارد می توانند به راحتی آن را یاد بگیرند، درحالی که استاد شدن در آن بسیار دشوار خواهد بود. با اینکه  ویژگی‌هایی همچون دفاع کردن و سپر داشتن در این بازی دیده نمی‌شود، از آن طرف تمرکز این بازی بیشتر روی گیم‌پلی سرعتی و درگیری‌های هجومی است که می‌تواند یک بازی مبارزه‌ای پلتفرمر منحصر به فردی را برای دوست‌داران این سبک به ارمغان بیارود.

در کنار ویژگی‌های مشابه، همانند جا‌‌به‌جایی در هوا، از دیگر ویژگی‌هایی که این بازی را از سبک‌های همانند متمایز می‌کنند، می‌توان به «نوار خشم» (The Rage Meter) اشاره کرد که میزان آسیب ضربات قهرمان را افزایش می‌دهد، همچنین این ویژگی‌  قابلیت Rage Burst را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به انها اجازه می‌دهد که ضربات زنجیره‌ای (Combo) دشمنان خود را بشکنند و آنها را دفع کنند. با استفاده از قابلیت Rage Burts و کسر شدن نیمی از «نوار خشم»، این قابلیت حریف شما را به عقب می‌راند و فضای کافی برای حرکات بعدی شما ایجاد می‌کند. با پر شدن دوباره The Rage Meter قابلیت Rage Drive فعال می‌شود که میزان آسیب Knock-Back قهرمان شما را افزایش می‌دهد. هم اکنون بازی Brawlout دارای هشت قهرمان قابل بازی است که هر کدام از حرکات و قابلیت‌های ویژه بهره می‌برند که کاربران می‌توانند با توجه با روش بازی خود آنها را انتخاب کنند.

brawlout

بازی Brawlout از بخش همکاری چند نفره (Co-op) بهره می‌برد که از حضور ۴ بازیکن به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. کابران می‌توانند با دوستانشان در حالت‌های زمانی، نبرد‌های تیمی و Stock بازی کنند و در غیر اینصورت می‌توانند با همکاری بات‌ها به تنهایی این بازی را تجربه کنند.

بخش آنلاین، مسابقات رتبه بندی (Rank)، جدول امتیازات جهانی (Leaderboards)، حالت یک در مقابل یک، امکان تشکیل تیم خصوصی از ۲ الی ۴ نفر، صفحه The Brawlout Network که به کاربران اجازه می‌دهد آمار مبارزات خود را تماشا کنند، امکان ذخیره و تماشا مجدد مبارزات، صفحه Brawlout TV که به کاربران اجازه می‌دهد مسابقات گیمر‌های مورد نظر را تماشا کنند و مسابقات هفتگی از دیگر ویژگ‌های این بازی به شمار می‌رود.

به نقل از استودیو انگری ماب گیمز، حالت‌های بیشتری همچون کمپین داستانی و بخش چالشی تک نفره نیز در طی فاز Early Access در دسترس کابران قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان از حضور شخصیت‌های جدید، حرکات جدید گیم‌پلی و غیره نیز در این بازی خبر دادند.

نسخه رسمی بازی Brawlout قرار است تابستان سال جاری برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه Early Access بازی Brawlout‌ را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده