نویسنده: رضا تابان
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars، بازی موبایل جدید سازنده Cut the Rope، منتشر شد

بازی موبایل C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars، آخرین ساخته استودیو Zeptolab، برای اندروید و iOS منتشر شد.

زپتولب، سازنده بازی‌های پرطرفدار Cut the Rope و King of Thieves، بازی جدید خود به نام C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars را برای پلتفرم‌های ‌اندروید و ‌iOS منتشر کرد.

در بازی CATS شما به‌عنوان یک گربه تازه متولد شده با دریافت اولین ربات خود برای نبرد در حیاط پشتی خانه علیه دوستان و غریبه‌ها تا میدان مبارزان جهانی پیشروی خواهید کرد. اساس گیم‌پلی بازی روی شخصی‌سازی و تجهیز وسیله نقلیه مبارزه استوار است به گونه‌ای که شما قبل از شروع یک نبرد باید ماشین خود را آنطور که می‌خواهید از چرخ‌ها تا نوع راکت لانچر و... شخصی‌سازی کرده و به میدان جنگ بفرستید. بعد از آن هیچ‌گونه کنترلی در حین مبارزه روی ماشین خود نخواهید داشت و باید تماشا کنید آیا وسیله نقلیه‌ای که ساخته‌اید، توان پیروزی بر دشمنان را خواهد داشت؟

در ابتدا با یک وسیله جنگی کاملا ساده شروع خواهید کرد و رفته رفته با پیروزی در نبردهای مختلف و کسب جوایز و مواد اولیه متفاوت برای تجهیز کردن ماشین خود پیشرفت خواهید کرد.

 

این بازی هم اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است و همانطور که در تریلر زمان عرضه می‌بینید، C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars استایل بصری، گیم‌پلی و گربه‌های خیلی جالبی دارد و البته همانطور که حتما انتظارش را داشتید، این بازی رایگان است.

 |

دانلود بازی C.A.T.S: Crash Arena Turbo Stars


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده