نویسنده: محمد جواد .
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶

تریلر جدید بازی نقش آفرینی موزیکال AereA

Soedesco، ناشر بازی AereA، با عرضه‌ی یک تریلر جدید، تاریخ عرضه‌ی این بازی نقش آفرینی را مشخص کرد.

امروز، Soedesco ناشر بازی و استدیوی Triangle، توسعه‌ دهنده‌ی بازی تاریخ عرضه‌ی بازی AereA را مشخص کردند. بازی روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در روز جمعه ۹ تیرماه امسال منتشر می‌شود. این بازی به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه می‌شود.

در بازی، شما می‌توانید به عنوان یکی از ۴ شخصیت اصلی بازی کنید که هرکدام توانایی‌های خاص خودشان را دارند. موسیقی بخش بزرگی از بازی است. در حقیقت هر شخصیت یک تم موسیقی است. اولین آن‌ها، Jacques است. او به عنوان شوالیه‌ی ویولون توصیف شده‌است. او از یک ویولون، یک سپر چوبی و یک شمشیر  استفاده می‌کند. Wolff یک کمان‌دار چنگ زن است. او از سلاحی استفاده می‌کند که ترکیبی از چنگ و کمان و تیر است. سپس ما Lute Mage غیور را داریم. او از یک وسلیه‌ی موسیقی جادویی که شبیه گیتار است به عوان اسلحه استفاده می‌کند. در آخر هم Claude را داریم که یک تفنگ‌دار شیپورچی است. او از شیپور‌هایی که موشک‌های آتشین پرتاب میکنند، استفاده می‌کند.

همچنین بازی از Co-Op آفلاین به صورت ۴ نفره پشتیبانی می‌کند. ناشر بازی اعلام کرده است که هر باس نه تنها در سبک بازی منحصر بفرد است بلکه هر کدام درست مثل هیرو‌های بازی بر اساس یک آلت موسیقی هستند.

بازی در ۲۴ اسفندماه سال قبل معرفی شده بود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده