نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵

گیمری بازی Diablo 2 را بدون حمله کردن به دشمنان تمام کرد

اخیرا گیمری موفق شده بازی Diablo 2 را بدون حمله کردن به دشمنان و در زمانی سریع تمام کند.

به تازگی مطلع شدیم گیمری توانسته بازی Diablo 2 را بدون حمله کردن به دشمنی و در زمانی سریع تمام کند. این اقدام توسط استریمری به نام DrCliche انجام شده است که می‌توانید ویدیو کامل آن را از اینجا مشاهده کنید. بازی در درجه سختی معمولی انجام شده، با این حال نابود کردن باس فایت Act V بازی بیش از ۷ ساعت و ۴۱ دقیقه طول می‌کشد. به طور ساده، استراتژی پیاده‌سازی شده برای نابود کردن دشمنان، آن هم بدون حمله به آن‌ها به این صورت است که با استفاده از یکسری تجهیزات خاص، بتوان به دشمنان مهاجم آسیب رسانده و برای زنده ماندن از این حملات، از معجون‌های سلامتی استفاده کرد.

DrCliche در یک پست Reddit گفته است که این دومین باری محسوب می‌شود که گروه آن‌ها چنین کاری انجام داده‌ است. با این حال در بار دوم، آن‌ها از مفاهیم جدیدی استفاده کرده‌اند و چندین قانون را برای انجام این کار در نظر گرفته‌اند. از این قوانین می‌توان به عدم استخدام مزدوران (همراهانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و برای شما مبارزه می‌کنند)، نادیده گرفتن اعمالی که توسط NPCها انجام می‌شود و شما کنترلی روی آن‌ها ندارید و عدم بهره بردن از مزیت حمله‌ای که به علت باگ انجام دهید، اشاره کرد. DrCliche توضیح می‌دهد:

در بازی باگی وجود دارد که گاهی موجب می‌شود هنگام تغییر تجهیزات شما، کلیدهای ماوس شما نسبت به حمله دشمن، واکنش نشان دهند. به همین علت، احتمال دارد به صورت ناخواسته به یک دشمن حمله کنید یا به صورت تصادفی، گاهی اوقات، هنگامی که نشانه‌گر را روی صندوق، پورتال، معبد و محراب‌ها می‌برید، از قابلیت Telekinesis روی دشمنان استفاده کنید. در صورتیکه چنین اتفاقی رخ داد، نگذارید دشمن مذکور کشته شود، اگر برای پیشروی در بازی نیاز به کشتن دشمن بود، بایستی در یک بازی جدید، آن را Respawn کنید.

در پست Reddit مذکور، توضیحاتی در مورد آیتم‌هایی که برای انجام این اسپیدران احتیاج دارید ذکر شده است و همچنین استراتژی انجام هر بخش و شکست باس فایت‌ها هم شرح داده شده است. انتخاب کلاس Sorceress به علت وجود یک دشمن به نام Lord de Seis در Act IV انجام شده است. امکان عبور از این دشمن وجود ندارد، هیچگونه حمله فیزیکی ندارد و در صورت آسیب دیدن، خود را درمان می‌کند. تنها روش موثری که می‌توان این دشمن را بدون حمله شکست داد، استفاده از Chilling Armor کلاس Sorceress است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده