نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

بازی‌های Saints Row 4 و Gat Out of Hell به فروشگاه GOG اضافه شدند

دو بازی جدید مجموعه Saints Row به صورت DRM-free، به فروشگاه GOG افزوده شدند.

فروشگاه GOG امروز اعلام کرد که دو بازی Saints Row 4 و بازی Saints Row: Gat Out of Hell مانند دیگر بازی‌های این فروشگاه به صورت DRM-free، به فهرست بازی‌های GOG افزوده شدند. به همین مناسبت، می‌توانید به بازی Saints Row 2 تا ۴۸ ساعت آینده به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

این اولین بار است که دو بازی مذکور به صورت فاقد DRM عرضه می‌شوند و البته از قیمت بسیار خوبی هم برخوردارند. بازی Saints Row 4 به قیمت ۵ دلار و بازی Gat Out of Hell به قیمت ۳.۷۵ دلار به فروش می‌رسد.

در صورتی که هر یک از این دو بازی مجموعه Saints Row را در استیم خریداری کرده‌اید، می‌توانید نسخه رایگان آن‌ها را در GOG و فاقد DRM از طریق لینک کردن ID استیم خود به GOG از طریق صفحه GOG Connect، دریافت کنید. این امکان تنها تا تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) وجود دارد.

برای دریافت رایگان بازی Saints Row 2 هم بایستی حداقل تا تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) وارد حساب کاربری GOG خود شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

فروشگاه GOG همچنین تمامی بازی‌های کمپانی Deep Silver را با تخفیف ۷۵ درصدی به فروش می‌رساند. حراجی مذکور شامل مجموعه Metro، Deadlight، Sacred و غیره می‌شود و تا تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) اعتبار دارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده