نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی BlazBlue: Central Fiction برای رایانه های شخصی منتشر می شود

استودیو Arc System Works تاریخ عرضه بازی مبارزه‌ای BlazBlue: Central Fiction برای رایانه‌های شخصی را اعلام کرد.

امروز در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Arc System Works اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای دو بعدی BlazBlue: Central Fiction را در تاریخ ۲۶ آوریل (چهارشنبه، ۶ اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد. این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 در دسترس است.

با خرید بازی، بازیکنان به موسیقی متن بازی و کتاب دیجیتالی Memorial Book دسترسی پیدا خواهند کرد. این کتاب حاوی طرح‌های هنری بازی است که نسخه فیزیکی آن در نسخه محدود بازی که برای کنسول‌ها منتشر شده بود، وجود داشت.

سازندگان از طریق صفحه استیم بازی، اطلاعاتی را برای آشنایی بازیکنان با این بازی مبارزه‌ای به اشتراک گذاشته‌اند:

مجموعه BlazBlue با ترکیب بازی‌های مبارزه‌ای دو بعدی و رمان‌های تصویری، توسط بسیاری از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای پشتیبانی می‌شود. بازی BlazBlue: Central Fiction، جدیدترین نسخه مجموعه، به عنوان پایانی بر Azure Saga بوده و بالاخره رازی را که تا مدت‌ها پنهان بود، آشکار کرد.

برای اولین بار در این مجموعه، شخصیت‌های Kurogane، Kohaku، Phantom و Izanami به عنوان شخصیت قابل بازی حضور پیدا کرده‌اند و سه شخصیت متعلق به بسته‌های الحاقی نسخه کنسولی یعنی Es از مجموعه XBlaze که جهان بینی مشابه‌ای با مجموعه Blazblue دارد، شخصیت Mai Natsume از Remix Heart، مانگا فرعی BlazeBlue و شخصیت Yuki Terumi که شکل واقعی Susano’o است، در این نسخه حضور دارند تا بازی مجموعا ۳۵ شخصیت قابل بازی داشته باشد.

معرفی سیستم‌های جدید بازی:

Overdrive: هر شخصیتی می‌تواند برای مدت زمان مشخصی، مهارت منحصر به فرد خود را تقویت کند. هنگامی که Overdrive فعال شود، علامت Overdrive تغییر کرده و یک نوار بنفش ظاهر می‌شود.

این نوار با گذشت زمان کاهش پیدا کرده و هنگامی که خالی شود، Overdrive از کار خواهد افتاد. در صورتی که سلامتی شخصیت کم باشد، Overdrive دوام بیشتری دارد و هنگام فعالسازی، تایمر راند متوقف می‌شود.

پس از استفاده از Overdrive، علامت Overdrive یک شمارنده عددی را نمایش می‌دهد که در صورت رسیدن آن به عدد ۱۰، می‌توان مجددا از Overdrive استفاده کرد.

این عدد به تدریج یا در صورت آسیب دیدن افزایش پیدا می‌کند، اما هنگام Active Flow، با سرعت بیشتری افزایش پیدا خواهد کرد.

Exceed Accel: یک حمله بسیار قدرتمند که فقط در هنگام فعال بودن Overdrive می‌توان از آن استفاده کرد. پس از استفاده از این حمله، Overdrive به اتمام می‌رسد.

هنگام فعالسازی آن در حین Active Flow، قدرت و تاثیر آن افزایش پیدا می‌کند.

Active Flow: مبارزه با شدت فراوان و پیاده سازی حملات مختلف یا استفاده از نوار حرارت، موجب فعالسازی Active Flow می‌شود.

Active Flow موجب افزایش قدرت مبارزه شده و زمان فعالسازی Overdrive را کاهش می‌دهد تا شرایط مبارزه مطلوبی را ایجاد کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده