// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر معرفی قهرمان Galena در بازی Quake Champions

کمپانی بتسدا با انتشار تریلری قهرمان جدید بازی Quake Champions را با نام Galena معرفی کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو اید سافتور (id Software) و کمپانی بتسدا (Bethesda) تریلر جدیدی از بازی Quake Champions منتشر کردند که قهرمان جدید این بازی یعنی Galena را نشان می‌دهد. ویدیو منتشر شده که به مدت ۵۱ ثانیه است، قابلیت‌های این قهرمان را به تصویر می‌کشد.

به نقل از بتسدا، قهرمان جدید یعنی Galnea مبارز و هیلِر (درمان کننده) است که به واسطه‌ی قابلیت‌های خود می‌تواند هم تیمی‌های خود را احیا کند. Galena می‌تواند برای کاربرانی که تمایل دارند در نقش ساپورت در این بازی حضور پیدا کنند و همچنین به دشمنان آسیب برسانند، مناسب باشد. در ادامه می‌توانید توضیحات کامل شخصیت Galena را که توسط ناشر این بازی منتشر شده، مشاهده کنید:

شخصیت گالنا یک جنگجو و هیلر است که در دنیای دریم‌لندز بزرگ شده است و آماده است که در مبارزات شرکت کند. گالنا در چهار سالگی به Celebrants of Volkerh تقدیم شد که او را به یک مبارز کشنده تبدیل کرده است. او با یادگیری از استادان در نوجوانی فهمید که خون، قضاوت است و توبه، فداکاری.

قابلیت Unholy Totem: این توانایی که از قابلیت‌های فعال این قهرمان به شما می‌رود به شما اجازه می‌دهد که دوستانتان را هیل کنید و از سوی دیگر به دشمنانتان نیز آسیب برسانید.

قابلیت Channeling: این توانایی که به صورت غیر فعال استفاده می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد با برداشتن حباب‌های خون، ۵ درصد زمان استفاده مجدد از قابلیت Unholy Totem را کاهش دهند و کاربران هر چه زودتر به قابلیت اول دست پیدا کنند.

قهرمان Galena هم اکنون در فاز بتای محدود بازی Quake Champions که از تاریخ ۱۷ فروردین ماه (۶ آوریل) آغاز شد، قابل بازی است. بازی Quake Champions برای رایانه‌های شخصی در دست ساخت است و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

در خبر‌های قبلی می‌توانید تریلر معرفی قهرمانان Scalebearer ،Nyx ،Anarki و Clutch را در زومجی تماشا کنید.

در پایین می‌توانید قابلیت‌های شخصیت Galena را در تریلر گیم‌پلی آن دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده