نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

خرید فرمان لاجیتک از G29 گرفته G920

در راستای فروش‌های ویژه هفتگی، این هفته نیز برخی محصولات لاجیتک از جمله فرمان G29، فرمان G920 و دسته دنده لاجیتک را در فروش ویژه قرار داده‌ایم.

بنا به قراری که گذاشتیم در پایان این هفته هم برخی از کالاهای گیمینگ پر طرفدار را با تخفیف ویژه به شما تقدیم می‌کنیم. فقط کافی است به سایت مراجعه کنید، کالا را به سبد خرید خود اضافه و در نهایت کد کوپن کالای مورد نظر را جهت استفاده از تخفیف اعمال کنید. حتما قبل از نهایی کردن خرید خود از اعمال شدن کوپن تخفیف مطمئن شوید. در ضمن فرصت استفاده از این کوپن از تاریخ انتشار این خبر تا پایان روز جمعه، یک اردیبهشت خواهد بود.

فرمان بازی پلی استیشن G29

G29

نام کالا

کد کوپن

G29

G29DFW

کمپانی لاجیتک همواره در ساخت فرمان‌های مخصوص بازی، نامی مطرح بوده است. فرمان G29 این شرکت نیز، لذت رانندگی را به نشیمن منزل شما می‌آورد. فرمان G29 ، ترکیبی ساخته شده از چرم دست دوز و آلومینیوم است که حس خوبی را در گیمر به وجود می‌آورد. مکانیزم این فرمان، کاملا مشابه یک فرمان واقعی است و به طور مثال، در شرایط بارانی، لیز خوردن ماشین برروی جاده را شبیه‌سازی می‌کند. پدال‌های این فرمان نیز، حس بسیار خوبی را منتقل می‌کنند و شما پس از مدتی، فراموش می‌کنید که در حال تجربه یک بازی هستید. این فرمان، با کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 سازگار است. لاجیتک برای تجربه یک ریس واقعی یک دسته شش دنده را بصورت جداگانه عرضه کرده که می توانید در صورت نیاز آن را بطور جداگانه سفارش دهید. برای خرید فرمان G29 لاجیتک به صفحه مخصوص این فرمان در فروشگاه مراجعه کنید.

دنده (شیفتر) مخصوص فرمان G29 و G920

Logitech Shifter

نام کالا

کد کوپن

شیفتر فرمان

LDG29FG920

 دسته دنده لاجیتک مدل Driving Force محصول کمپانی لاجیتک، ابزاری حرفه‌ای برای علاقمندان بازی‌های مسابقه‌ای است. این دنده، با فرمان‌های G29 و G920 سازگار است. این شیفتر شش دنده جلو و دو دنده عقب را به ماشین بازی اضافه می‌کند و تجربه بازی رانندگی را بیش از پیش برای شما واقعی‌تر می‌کند. در ساخت این دنده، چرم واقعی به کار رفته است و به طور دست دوز به این محصول اضافه شده است. دسته این شیفتر از استیل ساخته شده است و دارای مقاومت بالایی است. برای خرید شیفتر فرمان لاجیتک به صفحه مخصوص این محصول در فروشگاه مراجعه کنید.

فرمان بازی ایکس باکس G920

لاجیتک

نام کالا

کد کوپن

G920

LG920DFR

کمپانی لاجیتک همواره در ساخت فرمان‌های مخصوص بازی، نامی مطرح بوده است. فرمان G920 این شرکت نیز، لذت رانندگی را به نشیمن منزل شما می‌آورد. فرمان G920، ترکیبی ساخته شده از چرم دست دوز و آلومینیوم است که حس خوبی را در گیمر به وجود می‌آورد.مکانیزم این فرمان، کاملا مشابه یک فرمان واقعی است و به طور مثال، در شرایط بارانی، لیز خوردن ماشین برروی جاده را شبیه‌سازی می‌کند. پدال‌های این فرمان نیز، حس بسیار خوبی را منتقل می‌کنند و شما پس از مدتی، فراموش می‌کنید که در حال تجربه یک بازی هستید. این فرمان، با تمام نسخه‌های ویندوز و کنسول ایکس‌باکس وان سازگار است. برای خرید فرمان G920 لاجیتک به صفحه مخصوص این فرمان در فروشگاه مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده