نویسنده: رضا تابان
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

مایکل‌ روکر خواهان همکاری با نورمن‌ ریداس در یک فیلم از دنیای Marvel

مایکل‌ روکر علاقه‌مند است که با نورمن‌ ریداس، بازیگر محبوب سریال The Walking Dead، در یکی از فیلم‌های دنیای Marvel همکاری کند.

مایکل‌ روکر که بیشتر برای ایفای نقش مرل‌ دیکسون در سری The Walking Dead شناخته می‌شود برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ در فیلم Guardians of the Galaxy با بازی در نقش یوندی، شخصیت آبی رنگ به عنوان رهبر دزدان‌فضایی، پا به‌ دنیای سینمایی مارول گذاشت. او دوباره نیز در حال ایفای نقش یوندی در فیلم جدید مارول، Guardians of the Galaxy Vol. 2 است.

در طی مصاحبه با سایت کامیک‌بوک، مایکل‌روکر عنوان کرد که علاقه‌مند است نورمن‌ریداس از سری The Walking Dead به وی در دنیای مارول بپیوندد چرا که فکر میکند هردو باهم یک تیم عالی را تشیل می‌دهند. روکر در این رابطه با کمان پولادی معروف دریل‌ دیکسون هم شوخی کرده و می‌گوید که او اینجا نیازی به این کمان ندارد:

فکر می‌کنم من و نورمن‌ ریداس می‌توانیم یک تیم عالی را تشکیل دهیم.. شما در فضا نیازی به تیروکمان ندارید.

برخلاف مایکل‌ روکر که نقش به‌ نسبت محدودی داشت و در فصل سوم از سریال مردگان متحرک جدا شد، ریداس هنوز به‌ عنوان یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های سریال ‌شناخته می‌شود. زمانی که هردو در این سریال حضور داشتند، به‌عنوان برادران دیکسون سکانس‌های متعددی باهم ایفای نقش کردند.

با این حال باید خاطرنشان کرد که این موضوع هیچ تایدی برای حضور نورمن‌ ریداس در یونیورس سینما مارول نیست و همچنین بعید به نظر می‌رسد تا زمانی که او نقش پررنگی در The Walking Dead دارد حرفی از پروژه دیگری به‌میان آید.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده