نویسنده: حمید ملکی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Slither.io

بازی موبایل Slither.io یکی از اعتیادآور‌ترین بازی‌های سبک خود است. به طوری که ممکن است ساعت‌ها به خوردن بقایای مارهای دیگر مشغول شوید.

بازی موبایل Slither.io توسط شرکت Lowtech Studios و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ساخته شده است. خوشبختانه Slither.io از طریق وب‌سایت سازنده نیز قابل بازی است. هدف اصلی در این بازی چیزی نیست جز کسب رکورد بیشتر. در این بازی شما کنترل موجودی شبیه مار (به دلیل داشتن چشم و خزیدن شباهت بیشتری به مار دارد تا کرم) را بر عهده دارید. مار تحت کنترل شما در یک نقشه تقریبا وسیع در کنار تعداد دیگری مار رها می‌شود. نقشه بازی مملو از گوی‌های نورانی و رنگارنگی است که شما باید آن‌ها را نوش‌جان کنید.

slitherio1

اگر تنها به خوردن این گوی‌ها اکتفا کنید ساعت‌ها وقت خود را تلف کرده‌اید پس بهتر است به جنگ مارهای دیگر بروید. در این بازی خبری از نبرد تن به تن، شلیک و حتی خوردن مارهای در حال حرکت نیست. در Slither.io شما باید با زمان‌بندی مناسب باعث برخورد سر مارهای دیگر به خودتان شوید و با نابود شدن آن‌ها بقایای نورانی آن‌ها را بخورید. یکی دیگر از راه‌های بزرگ شدن مار‌ها، نزدیک بودن به نبرد مارهای بزرگ بازی است تا پس از نابودی یکی از آن‌ها به خوردن آن‌ مشغول شوید. محدودیتی برای برخورد با بدن خود ندارید و هرچه بزرگ‌تر شوید این مارهای دیگر هستند که باید نگران برخورد با شما باشند. با فشردن دکمه‌ای که در کنار تصویر گنجانده شده است سرعت مار شما زیادتر و کنترل آن دشوارتر می‌شود. این افزایش سرعت به قیمت کاهش طول مارتان خواهد بود ولی گاهی اوقات برای خوردن سریع‌تر گوی‌ها و غافلگیر کردن دیگر مارها چاره‌ای جز این کار ندارید. 

slitherio3

slitherio2

بخش آفلاین به دلیل کمتر بودن اشتباهات مارها جذابیت کمتری نسبت به بخش آنلاین دارد.

بازی دو حالت آنلاین و آفلاین را در اختیار گیمر می‌گذارد. بخش آنلاین به دلیل رقابت با گیمرهای دیگر و هوش بالاتر ‌آن‌ها جذاب‌تر است. در بخش آنلاین گاه مارهایی می‌بینید که دیدن سر و ته آن‌ها زمان‌بر است این مارها ساعت‌ها بدون وقفه در حال خوردن مارهای ضعیف‌تر بوده‌اند. یکی از مشکلات بخش آنلاین کنترل نامناسب‌ بازی است. برای واضح‌تر شدن این مشکل کافی است بخش آفلاین بازی را تجربه کنید تا به تفاوت‌ها پی ببرید. به احتمال فراوان این مشکل به اینترنت کاربر بستگی داشته و نمی‌توان خیلی به شرکت سازنده خرده گرفت. بخش آفلاین به دلیل کمتر بودن اشتباهات مارها جذابیت کمتری نسبت به بخش آنلاین دارد.

slitherio7

slitherio5

سازنده دست شما را برای انتخاب طرح پوست مارتان باز گذاشته و به تعداد کافی رنگ و طرح برای مارها درنظر گرفته است. در بخش تنظیمات بازی سه نوع کنترل Arrow mode، Classic mode و Joystick mode درنظر گرفته شده است که به نظر حالت پیش‌فرض بازی (Arrow mode) مناسب‌ترین آن‌ها است.

دانلود بازی Slither.io

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده