// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Enter the Gungeon برای ایکس‌ باکس وان و ویندوز 10 منتشر شد

کمپانی Devolver Digital بازی Enter the Gungeon را برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و استودیو داج رول (Dodge Roll) بازی شوتر Enter the Gungeon را برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 منتشر کردند. بازی مذکور دقیقا یک سال پس از عرضه آن بر روی پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس توانست به پلتفرم‌های یاد شده راه یابد.

بازی Enter the Gungeon یک اثر شوتر تویین استیک با ویژگی‌های نقش‌آفرینی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی توانست عنوان بهترین بازی مستقل را از آن خود کند. طبق آمار فروش که در بهمن ماه منتشر شد این بازی ۸۰۰ هزار نسخه به فروش رسانده است. در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم این بازی را مطالعه کنید:

وارد دنیای گانجن شوید جایی که از هر طرف تیر می‌بارد و با جاخالی دادن از تیر‌ها با دشمنان خود مبارزه کنید و به هدف نهایی خود یعنی اسلحه طلایی گانجن برسید، اسلحه‌ای که می‌تواند زمان گذشته را از بین ببرد. قهرمان خود را مشخص کنید و با تشکیل تیم با دوستانتان در بخش همکاری چند نفره (Co-op) وارد دنیای گانجن شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل دشمنان خود را از پای در آورید و پس از دست یابی به رییس، آنها را از بین ببرید. دشمنان خود را بکشید و با جمع آوری آیتم‌ها و لوت‌ها، آنها را بفروشید و سلاح‌های قدرتمند خریداری کنید.

گانجن (Gungeon): وارد دنیای این بازی یعنی گانجن شوید، جایی که دشمنان و محیط‌های این بازی به صورت خودکار و انتخابی طراحی می‌شود. اما مواظب باشید چون دانجن با توجه به مهارت‌های شما مدام در حال پردازش است و می‌تواند با ساخت سلاح‌های دفاعی بر علیه شما، مهارت‌های شما را به چالش بکشد.

فرقه گاندد (Gundead): در دنیای گانجن شما فقط با سلاح‌های دفاعی این بازی مواجه نمی‌شوید بلکه دشمنانی با نام‌ گاندد به خون شما تشنه هستند و از دنیای خود محافظت می‌کنند.

گانجینیرز (Gungeoneers):  قهرمان دلخواه خود را انتخاب کنید و سفر خود را در دنیای گانجن آغاز کنید و پیدا کردن آیتم‌ نهایی گذشته خود را از بین ببرید.

سلاح‌ها: سلاح‌های جدید را کشف کنید و با جمع‌آوری امتیزات آنها را ارتقا دهید و به جنگ با دشمنان بروید. تمامی سلاح‌های این بازی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند که شامل موشک‌ اندازها، لیزر‌ها، توپ‌ها و غیره می‌شوند.

بازی Enter the Gungeon هم اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کابران ایکس‌باکس وان است و از قابلیت پلی‌ انیور ایکس‌باکس (Xbox Play Anywhere) نیز پشتیبانی می‌کند که به کابران اجازه می‌دهد با خرید این بازی بر روی ایکس‌باکس وان نسخه رایگان آن را بر روی ویندوز 10 یا بالعکس نیز دریافت کنند. همچنین این بازی شامل آخرین بسته‌الحاقی این بازی یعنی Supply Drop Update نیز می‌شود. بازی مذکور هم اکنون برای نینتندو سوییچ در دست توسعه است.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده