نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

سونی ناشر بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 4 در ژاپن است

درست مانند نسخه اول، مسئولیت عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Destiny 2 در ژاپن باز هم برعهده کمپانی سونی است.

بازی Destiny به طور مستقیم توسط بخش سرگرمی کمپانی سونی در ژاپن منتشر شد و به همین واسطه، بازی در کشور آفتاب تابان در انحصار دو کنسول پلی‌اسیتشن 4 و پلی‌استیشن 3 باقی ماند. امروز در جدیدترین اخبار بازی، بخش پلی‌استیشن سونی یک اعلامیه مطبوعاتی منتشر کرده که در آن گفته شده کمپانی مذکور ناشر نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Destiny 2 و همچنین بازار محلی ژاپن خواهد بود.

در اعلامیه مطبوعاتی صحبتی از انحصاری بودن بازی در ژاپن نشده و هیچ یک از منابع تبلیغاتی نیز اشاره‌ای به این موضوع نداشته‌اند. با این حال، تاکنون هیچگونه تایید رسمی مبنی بر عرضه نسخه رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان بازی Destiny 2 در ژاپن منتشر نشده است. کمپانی اکتیویژن و مایکروسافت نیز هر دو نسبت به این موضوع سکوت اختیار کرده‌اند، بنابراین معلوم نیست که نسخه ژاپنی بازی انحصاری کنسول‌های سونی خواهد بود یا خیر.

با این وجود تایید شده صوت و زیرنویس نسخه ژاپنی بازی Destiny 2 به طور کامل بومی سازی شده است؛ نکته‌ای که با توجه به محبوبیت نسخه اول میان بازیکنان این کشور، چندان هم غافلگیرکننده نیست.

پیش خرید نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در ژاپن از تاریخ ۲۵ مه (پنج شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد و مانند دیگر نقاط جهان، تاریخ انتشار بازی Destiny 2 مصادف با ۸ سپتامبر (جمعه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۶) است. تریلر رونمایی و جزئیات تکمیلی بازی Destiny 2 را برای آشنایی با ساخته جدید استودیو بانجی از دست ندهید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده