نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

فیلمی بر اساس بازی We Happy Few در دست ساخت است

استودیو گلد سیرکل اینترتینمنت، در حال ساخت یک فیلم بر اساس بازی مستقل We Happy Few است.

بنا به گزارش وب‌سایت ورایتی، جدیدترین بازی که قرار است یک اقتباس سینمایی از آن ساخته شود، بازی مستقل We Happy Few خواهد بود. وظیفه ساخت این فیلم نیز بر اساس استودیو گلد سیرکل اینترتینمنت است که ساخت فیلم‌های مجموعه Pitch Perfect را در کارنامه خود دارد. کامپالشن گیمز، استودیو سازنده بازی، با همکاری شرکت dj2 Entertainment، در حال کار برروی این پروژه هستند. جالب است بدانید که dj2 Entertainment در حال کار برروی اقتباس‌های سینمایی بازی‌های Life is Strange، Sonice The Hedgehog و Sleeping Dogs نیز است.

پروژه فیلم سینمایی We Happy Few روزهای ابتدایی خود را سپری می‌کند و در حال حاضر تهیه‌کنندگان فیلم در حال پیدا کردن نویسنده برای فیلمنامه هستند. هنوز بازیگران و کارگردان این فیلم مشخص نشده است. استودیو کامپالشن گیمز این خبر را در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد و افزود که استودیو سازنده فیلم، با ایده‌های بسیار جالبی به سراغ آنها آمده است و آنها قصد دارند فضای اصلی و طنز سیاه بازی را در فیلم نیز حفظ کنند. در انتها نیز کامپالشن گیمز خاطرنشان کرد که این خبر دروغ سیزده نیست (دروغ اول آوریل در فرهنگ‌های غربی نیز وجود دارد و اول آوریل مصادف است با روز سیزده بدر.)

مدیرعامل dj2 Entertainement نیز در این‌باره گفت که آنها قصد دارند که فیلمی بسازنده که به منبع اصلی خود وفادار باشد و در عین حال برای طرفداران جالب و هیجان‌انگیز باشد. 

بازی We Happy Few، داستان انسان‌هایی را روایت می‌کند که توسط قرص‌هایی که دولت برای آنها تجویز کرده است، همیشه خوشحال هستند و آنها قصد دارند که از این فضا فرار کنند. بازی نیز در یک دهه ۶۰ میلادی موازی با دهه ۶۰ ما واقعی می‌گذرد و شما در بازی نقش یک شورشگر را ایفا می‌کنید که از خوردن قرص‌های خود امتناع می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده