// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

روند اصلی ساخت بازی Cyberpunk 2077 شروع شده است

بر اساس گزارش مالی سال ۲۰۱۶ استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد، ۳۰۰ نفر از اعضای استودیو در حال کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 هستند.

بر اساس اخبار بازی منتشر شده، در انجمن نیوگف پستی بر اساس گزارش مالی سال ۲۰۱۶ استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه دهنده بازی Cyberpunk 2077، منتشر شده که اطلاعاتی از این بازی و روند ساخت آن ارائه می‌کند. 

طبق پست منتشر شده، ۳۰۰ نفر در حال کار کردن بر روی بازی Cyberpunk 2077 هستند که این میزان تنها سه چهارم از کل نیروهایی است که در تیم سازنده قرار دارند. از طرفی بازی وارد مراحل اصلی توسعه شده است و با این حال استودیو سازنده همچنان تاریخ عرضه بازی را مشخص نکرده است و اعلام شده که انتخاب تاریخ عرضه برای این بازی، به گذر زمان نیاز دارد.

قطعا بازی Cyberpunk 2077 بازی مورد انتظار خیلی از مخاطبان است و امیدواریم هرچه زودتر تاریخ انتشاری برای این بازی در نظر گرفته شود. البته در گذشته شایعاتی به گوش می‌رسید از اینکه احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه این بازی باشیم. از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به صحبت‌های اخیر استودیو در مورد موفقیت تجاری بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرد.

همچنین در این گزارش مالی و سوال و جوابی که پس از آن برگزار شد، استودیو سی‌دی پراجکت رد در مورد بازی Cyberpunk 2077 صحبت‌های جالبی انجام داده است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده