نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

جزییات داستان و جهان بازی The Surge

استودیو دِک ۱۳ جزییاتی از داستان و جهان بازی The Surge ارائه کرد. 

بازی The Surge جدیدترین ساخته استودیو دِک ۱۳، سازنده بازی Lords of the Fallen است که در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) برایایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان این اثر اطلاعاتی از داستان و جهان آن ارائه کرده‌اند. بر این اساس داستان بازی The Surge در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود که بازارهای جهانی تحت سلطه چند کمپانی محدود هستند. CREO یکی از این کمپانی‌ها است که بودجه اصلی خود را از دولت دریافت کرده است و وظیفه اصلی آن، ارسال موشک‌هایی به فضا است که بتوانند با انتشار مواد شیمیایی‌ای، مشکلاتی چون افزایش دمای کره زمین را حل کنند. 

گیمر بازی را در نقش شخصیت وارِن آغاز می‌کند که زندگی سختی را پشت سر گذاشته است و حال قصد دارد در کمپانی CREO استخدام شود. وی در ابتدا تحت یک عمل قرار می‌گیرد تا لباس مخصوصی به وی وصل شود. با این حال دستگاه‌هایی که وظیفه انجام این عمل را برعهده دارند، کارشان را به درستی انجام نمی‌دهند و وارن فرایند دردناکی را تحمل می‌کند. پس از آن وی زمانی به هوش می‌آید که در یک اسقاط‌گاه رها شده است و پس از آن باید راه خود را به کارخانه پیدا کند و از اتفاقاتی که رخ داده‌، آگاه شود. 

شخصیت وارن در بازی The Surge به لباس زره‌مانند مخصوصی مجهز شده است که در اصل برای مبارزه طراحی نشده ولی شما باید با استفاده از آن با دشمنان مختلف مبارزه کنید. شما همچنین قادر خواهید بود این لباس را ارتقا دهید. این بازی همانند ساخته پیشین استودیو دِک ۱۳، از بازی‌هایی چون Dark Souls 3 الهام گرفته است و گیم‌پلی سختی در انتظار گیمر‌ها خواهد بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده