نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

بسته الحاقی جدید Hearthstone این هفته منتشر می شود

بلیزارد بالاخره تاریخ عرضه بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone با نام Journey to Un'Goro را اعلام کرد.

جدیدترین بسته الحاقی بازی کارتی هارت‌ استون با نام Journey to Un'Goro تا امروز تاریخ عرضه مشخصی نداشت اما Blizzard بالاخره در جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرد که این DLC جدید در تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) برای تمام نسخه‌های بازی عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی در ماه فوریه به صورت رسمی معرفی شد و قرار است که ۱۳۵ کارت و مکانیک‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بسته الحاقی، اضافه کردن کارت‌های کوئست است. این کارت‌ها، در دسته کارت‌هایی با مانای یک قرار می‌گیرند و اگر شما در حین یک مسابقه، کوئست کارت را انجام دهید، در انتهای مسابقه یک جایزه بزرگ به شما تعلق خواهد گرفت.

بلیزارد این خبر را در جریان یک استریم زنده اعلام کرد و در این استریم، تعدادی از کارت‌های این بسته الحاقی را به علاقمندان نشان داد. یکی از این کارت‌ها، Open the Waygate نام دارد. این کارت، یک کارت کوئست است و شما برای اینکه بتوانید در انتهای مسابقه جایزه این کوئست را دریافت کنید، باید از ۶ طلسمی استفاده کنید که از ابتدای بازی در کارت‌های شما قرار نداشته است. 

به دلیل نزدیک شدن به عرضه این بسته الحاقی جدید، بلیزارد بسته‌های کارت بازی را با تخفیف نیز عرضه می‌کند. شما می‌توانید ۵۰ بسته کارت را با تخفیف و با قیمت ۵۰ دلار تهیه کنید. با خرید این ۵۰ بسته، شما یک بسته فسیل نیز دریافت می‌کنید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی، بلیزارد تصمیم گرفته است تا ۵ آوریل (۱۶ فروردین) به کسانی که هرروز بازی را انجام می‌دهند، به صورت روزانه جوایزی اهدا کند. 


منبع GameStop
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده