// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

پاول بلک تورن در بازی Star Wars Battlefront 2 نقش آفرینی خواهد کرد

اخیرا مشخص شده که پاول بلک‌تورن در بازی Star Wars Battlefront 2 حضور خواهد داشت.

پاول بلک تورن (Paul Blackthorne)، بازیگر و یکی از ستاره‌های سریال محبوب The Arrow، اعلام کرد که در بازی Star Wars Battlefront 2 که توسط استودیو دایس در دست ساخت است، حضور پیدا خواهد کرد. طی تعدادی توییت، پاول نه تنها تایید کرد که در نسخه بعدی بازی اکشن Star Wars Battlefront نقش‌آفرینی می‌کند بلکه حتی نام شخصیتی را که در نقش آن بازی خواهد کرد، هم لو داد. نام این شخصیت Gideon Hask بوده و با توجه به اینکه خود پاول هشتگ Inferno Squadron را هم در توییتش استفاده کرده است، انتظار می‌رود نقش یکی از اعضای ارشد ارتش Stormtroopers را بازی کند. بلک‌تورن همچنین عنوان کرد که علاوه بر صداپیشگی، مراحل کیفی و ضبط حرکات کاراکتر نیز به وسیله خود او انجام می‌گیرد.

در ادامه این تاییدیه از سوی شخص پاول بلک‌تورن، یکی از کاربران ریزبین توییتر به نام ColonelCactus توانسته پاول را در پشت صحنه ساخت بازی و در لباس ضبط حرکات شکار کند:

پاول بلک تورن

پاول بلک‌تورن در حال حاضر به جز پروژه بازی جنگ ستارگان مشغول نقش‌آفرینی در سریال The Arrow است که سریالی بر پایه کاراکتر Green Arrow کمیک‌های دی‌سی است. بازی استار وارز بتلفرانت 2 در تاریخ ۲۶ آبان برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده