نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ عرضه اپیزود چهارم The Walking Dead: A New Frontier

استودیو تل‌تیل گیمز تاریخ انتشار اپیزود چهارم بازی The Walking Dead: A New Frontier را اعلام کرد.

تل تیل گیمز این روز‌ها اخبار متعددی از بازی‌های جدیدش منتشر می‌کند و پس از اینکه این استودیو دیروز بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series را منتشر کرد، امروز هم در جدیدترین اخبار بازی از تاریخ عرضه اپیزود چهارم و یکی مانده به آخر بازی The Walking Dead: A New Frontier رونمایی کرده است. بر این اساس این اپیزود در تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) روانه بازار خواهد شد. تل‌تیل گیمز همچنین اعلام کرده که اپیزود چهارم بازی قرار است داستان آن را وارد مسیر جدید و هیجان‌انگیزی کند.

اپیزود چهارم بازی Thicker than Water نام خواهد داشت و تمرکز اصلی آن روی روابط خانوادگی خواهد بود. به نظر می‌رسد که شخصیت خاویر نقش مهمی در این اپیزود از بازی ایفا خواهد کرد. همچنین کلمنتاین، کاراکتر قدیمی و محبوب این سری، کماکان نقش پررنگی در اتفاقات اپیزود چهارم ایفا خواهد کرد.

تل‌تیل گیمز قرار است فردا تریلر جدیدی نیز از اپیزود چهارم بازی The Walking Dead: A New Frontier منتشر کند.

اپیزود سوم این بازی در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

اپیزود سوم بازی The Walking Dead: A New Frontier با تمام مشکلاتی که از آن‌ها رنج می‌برد، هنوز هم ارزش تجربه کردن دارد. وجود شخصیت کلمنتاین و صد البته شخصیت خاویر گارسیا سبب شده است تا مخاطب بتواند به خوبی با بازی و دنیای آن ارتباط برقرار کرده و از آن لذت ببرد. در این اپیزود، خواهیم فهمید که New Frontier چه کسانی هستند و هدف آن‌ها چیست.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده