// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

تریلر معرفی ویژگی‌های اصلی بازی A Rose in the Twilight

پس از انتشار بازی A Rose in the Twilight روی استیم و پلی‌استیشن ویتا، شرکت سازنده آن تریلری از ویژگی‌های برجسته بازی منتشر کرده است.

جدیدترین ساخته شرکت Nippon Ichi Software America در سبک پازل/پلتفرمر یعنی بازی A Rose in the Twilight به صورت رسمی روی استیم و پلی‌استیشن ویتا عرضه شد. ویدیویی که امروز از آن منتشر شد به ویژگی‌ها و جزئیات اصلی هسته گیم‌پلی بازی می‌پردازد. در ادامه این تریلر را به تماشا بنشینید:

بازی A Rose in the Twilight داستان دختربچه‌ای را روایت می‌کند که در قلعه‌ای فراموش‌شده گیر افتاده و به واسطه نفرینی یک گل رز تیغ‌دار روی پشتش رشد کرده است. زمانی که وی با یک غول خواب‌آلود مواجه می‌شود، هر دو تصمیم می‌گیرند تا با استفاده از قدرت یکدیگر راهی برای خلاص شدن از این اسارت پیدا کنند.

در هر قسمت از بازی A Rose in the Twilight بازیکنان باید قدرت‌های ویژه این دختربچه را به کار گیرند تا سرعت عناصر داخل بازی را به شکلی که می‌خواهند تنظیم کنند. همین‌طور می‌توانند از غول تقریبا تخریب‌ناپذیر بازی برای تنظیم جایگاه عناصر بازی به نفع خود استفاده کنند. با پیشروی در مراحل بازی، بعضی اوقات تصمیماتی شوم می‌گیرید که موجب افزایش سطح تاریکی موجود در غول و دختربچه می‌شود.

اخیرا چندین تم زیبا نیز از بازی A Rose in the Twilight برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا ارائه شده است که می‌توانید با نصب آن‌ها روی سیستم خود، شکلی جدید در منوهای کنسول مشاهده کنید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده